Utmaning!

Gulliga Syren har utmanat mej så då kör vi här då.

Jag ska utmana sex personer att svara på dessa djupgående och avslöjande frågor:

Fem saker som finns på din att göra lista idag?

Tja dagen är ju snart slut men, blogga, kolla tv, läsa andras bloggar, svara på kommentarer och duscha.

Vad gjorde du för 10 år sedan?

gick i skolan och levde loppan

Ställen du bott på?
Kristianstad, gärdsköpinge,Hanaskog,Hjärsås,Knislinge


Fem saker du skulle göra om du var biljonär.
1.Ge Unkis å hennes gubbe en bra peng! Svärmor och "mormor och morfar" skulle med haft lite.
2.köpt en gård med ett litet stall och betesmark så jag hade kunnat ha hästar.
3.öppnat en egen fotostudio
4.resa

5.köpa massa kläder,speciellt klänningar som jag fått dille på nu *s*

Jag utmanar:
Rospiggen
Amra
Pialotta
Fibromorsan
Titti
Barbamorsan

Sådär ja hi hi
Nu ska jag svara på alla kommentarer!
Förlåt att det tar litta tid, hinner inte med här va *s*

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Fotostudio tycker jag du ska ha! Det är så mysigt att vara gravid (bortsett från diverse krämpor då men de är ju glömda nu) och ja, den där killen var säkert en superbra lärare!

Utmanad?? Oh, hjälp! s

2008-06-24 @ 22:50:41
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Josefin säger:

Ja, man får hoppas att inte allt för många är med och tävlar^^

2008-06-24 @ 23:01:26
Blogg: http://shadyblonde.blogg.se/
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Det där gick ju kanon hi hi

Ja fy tusan va roligt det hade varit att få jobba med nått man tycker är så kul!

Ja klart man får krämpor och sådant men det är de värt.

Jag är dock lite orolig för illamånde och sånt, mår så lätt illa och kräks lätt som det är nu så jag lär väl bli en fontän när jag blir med bebis ha ha

2008-06-24 @ 23:20:18
Blogg: http://calla.webblogg.se/
Sess säger:

JOSEFIN:

Precis =P

Fast jag tycker det börjar bli ganska många redan så det kommer nog en massa till.

Loppet är kört hi hi

2008-06-24 @ 23:22:21
Blogg: http://calla.webblogg.se/
Pialotta säger:

Det där man tackar, får se om jag har tid/lust att pränta ner något.. tycker att jag känner nada för allt denna dag.. Så kan det vara ibland.

Ha de.. pözz

2008-06-25 @ 10:03:52
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Sess säger:

PIALOTTA:

Strunt i utmaningen vännen.

Försök göra något som du blir glad av idag och skit i allt annat. Inte roligt med sådana deppdagar men jag vet tyvärr hur det är!

Puss på pannan

2008-06-25 @ 12:27:19

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0