Varför???

Varför ligger alltid min susnet räknare 5 till 20 besökare efter vad själva bloggens statistik visar?
Ska jag lita på att jag susnet att jag bara haft 17 besökare idag eller blogg.se som säger att jag har fler än så?
Äsch kvittar igentligen men hade ju varit kul att veta vad som verkligen stämmer för vissa dagar står bloggens statistik på det dubbla vad susnet visar.

Nu har Hingsten fått färg i hövvet här och nu står han och diskar minsann.
Han är sååå duktig!!!

Om ett par timmar bär det av till bilbingot
Jag har fortfarande inte bestämt mej för om jag ska med.
huvudvärken har dock släppt men hunden va inte helt bra i magen igår och jag vet inte hur det är med den saken än så länge idag.
vill ju inte lämna henne hemma och hon bara går omkring och piper för att hon är nödig igen, eller ännu värre att hon blir stressad för att hon behöver ut men är själv och sen inte kan hålla sej, vilket har hänt en gång när det va varmt.
Hon tål värmen lika dåligt som Hingsten hi hi
Är det inte yrsel och trötthet så är det magknip.
Bara jag som tycker om "tropisk värme" *s*

Det hade ju varit ganska skönt att stanna hemma och dra på mysiskläder och städa i lugn och ro när jag är själv hemma.
Ha ha det där lät som något Monica i vänner skulle sagt.
Jo jo får väl se hur det blir med den saken.

Bjuder på två lite roliga bilder innan jag försvinner igen.
Klicka för större version





Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Jadu, den här värmen kan ju knäcka en totalt men idag har vi haft åska så det small om det, slog på datorn först nu. Jodu, en sån där rhododendrongång skulle vara mysigt!

2008-06-13 @ 17:41:07
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Ååå åska, va mysigt!

Jag älskar när det blixtrar och mullrar.

Här har vi inte fått någon åska än så länge i år =(

Jag fastnade hemma iaf, jäkla fredag den 13:e!!!

Kram på dej

2008-06-13 @ 18:06:45

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0