What do ya´ think dårå?

Sådär ja nu va layouten här fixad i princip.
Ska ändra några små grejer till och lägga till nått oxå.
Men vad tycks????

Vad hittar ni på idag då?
Jag sitter här och smuttar på en kopp kaffe och slöar lite,
Har precis diskat, men tro fan inte att jag är klar inte *s*
En stor omgång till blir det senare.
Fattar inte hur mycket disk två personer kan samla på sej på 2-3 dagar bara.

Jag har sjukt ont i nacken oxå!!!
Tog en Ipren men det blev fan bara värre alltså.
Fick mer ont i nacken och nu har jag huvudvärk oxå.
Min kropp är konstig!!!!

Smittar pms???
Vet ni det?
Till det motsatta könet alltså?

Här verkar det som de iaf.
Jag blir ju som sagt inte arg eller sånt när jag har det, blir mest slö,deppig och lite ledsen kanske.
Men när jag har pms så får Hingsten oxå det,
Alltså jag fattar ju att det inte är möjligt, han är ju man.
Men han beter sej som värsta bitchen,
sur och kränge och idiot blir han.
Så är jag ju då extra känslig och blir lättare ledsen.
Bra kombination det där.

Jag som inte låter någon trampa på mej fäller ju ut taggarna om jag tycker han är elak och så är gnabbet igång.
Som tur är går det över snabbt men jag stör mej som fan!
Tycker lixom att han kan vara lite snäll ändå för jag är ju snäll mot honom och har inte gjort en fluga förnär.

Jag är slö som fanken idag.
Tror inte jag orkar gå bort till butiken idag fast än det ligger bara några kvarter bort.
Jag är så lat!!!!

Jag har massor att göra hemma ändå och det är knappt orken räcker till det ens.
Jag vill inte ha ont i min nacke mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pöss bye


Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Jodu, det kan sparka på rätt bra! Dottern var relativt lugn i magen men hon hade hicka heeeeela tiden :) Sonen var en riktig vilde i magen och det stämmer ju även nu s.

Om pms smittar? Näe, men däremot tror jag att han känner av dig och hur du är och han blir lägre, tror att vi människor funkar så.

2008-06-24 @ 16:41:20
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
sandra säger:

hehe usch då.. nä man ska inte titta på sånt för man skrämmer bara upp sig själv!

2008-06-24 @ 16:44:29
Blogg: http://cherryskull88.blogg.se/
Sess säger:

SANDRA:

Ja visst gör man men jag kan helt enkelt inte låta bli att titta hi hi

2008-06-24 @ 16:58:18
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Ja det stämmer nog som du säger, det slår ju aldrig fel s



Nää va gulligt, kan man känna om dom hickar?! hi hi

Gör det sådär svinont när dom sparkar hårt då som det verkar göra på vissa?

2008-06-24 @ 17:00:33
Fibromorsan säger:

Haha, jo men visst smittar det om nån är nere, ledsen, sur eller deppig! Men får han ont i magen och ömmande bröst oxå av "sin PMS", bör han nog söka för det asg



Ang din kommentar till mej om DooL: Ja han ska tydligen leva, Tony pratade ju med honom i tel om "nån stor plan" innan Marlena började att (inte) mörda folk...

Tycker de har snurrat till det lite väl.... Död, inte död... Snart kommer väl Viktor Kiriakis (eller hur det stavas...) oxå traskandes på ön.... Inget förvånar mej längre....

2008-06-24 @ 17:22:16
Blogg: http://www.metrobloggen.se/fibromorsan
sandra säger:

när det är ju sant=) haha

2008-06-24 @ 17:26:04
Blogg: http://cherryskull88.blogg.se/
Sess säger:

FIBROMORSAN:

ha ha alltså det har faktiskt hänt att han har haft ont i magen oxå, fast det beror nog på vad han ätit men det tajmar bra, däremot så blir han sötsugen som en galning precis som mej hi hi ibland hinner jag inte ens säga att jag har pms för han har redan hunnit bli godis sugen så han blir helt tokig hi hi



Jahaja, jag följer ju Dool nääästan varje dag, missar det ibland då och då men hinner ju inte hända så mycket på en dag men det missade jag helt.

Ja dom har verkligen gått till överdrift nu tycker jag, de va extremt när marlena blev besatt av jävulen men sen har det varit lite,lite mer verkligt ett tag fram till nu när dom överdriver så förbannat hi hi

Det är mest siencefiction nu eller va det stavas men inte fanken kan jag sluta titta för det hi hi

Nä inget förvånar mej heller längre, men det är så beroende framkallande eller hur hi hi

2008-06-24 @ 18:45:03
Amra säger:

väldigt snygg design faktiskt, gillar din pressbild också =) du har väldigt cool kontrast där med mörkt hår och blå ögon faktiskt!



nej tre timmar är ingen fara men man får ju se hur det hela håller, man vet ju aldrig hur det blir med förhållanden eller något sådant men vi får väl se =) skönt att du hittat rätt då, att man känner sig kär efter så lång tid ändå, är ni gifta eller så? har barn?



idag blir det mest att ta det lugnt och planera lite inför alla resor och imorrn ska jag till marcus igen och bara ha det skönt tror jag =) själv då? några planer inför veckan eller helgen? kramar



2008-06-24 @ 18:50:02
Blogg: http://amrasfinablogg.blogg.se/
Sess säger:

AMRA:

Jahaja det där med att dom man trodde var ens fiender plöttsligt ställer upp när man har det svårt är bullshit i min värld iaf, precis som du säger så gottar dom sej istället.

Däremot tvärtom med ens vänner, när min mamma dog förra året och jag helt plötsligt inte va "normal" längre för nu hade jag varken mamma eller pappa i så ung ålder, då försvann de flesta tyvärr.

Eller tyvärr ska jag väl inte säga ändå för det där va inga riktiga vänner som svek när jag hade det som svårast så dom dumpade jag helt och hållet.



Tack för din gulliga kommentar om min layout och sånt, blev glad i ögat, vet inte riktigt själv om jag gillar den eller inte men får va uppe ett tag iaf, va så trött på allt mitt mörka.



oj va spännande att ni ska träffas så snart igen!

Ja man kan ju aldrig veta säkert hur det kommer att gå eller ens vad man själv kommer att känna om en vecka eller en månad, men man måste våga chansa!



Nepp inte gifta än, fast jag ger små hintar lite då och då att jag vill hi hi. Inga barn heller, känns inte så lockande längre då jag inte har varken mormor eller morfar åt barnet men jag ändrar mej säkert om några år, har ju stor familj på mannens sida.

Nej inga sådär speciellt spikat för helgen här, blir kanske en runda på stan eller nått, på torsdag ska jag iaf spendera dagen med min kära stora syster och shoppa lite.

Ja då bär det snart av för dej!

Det ska väl bli spännande!!!

Kram på dej

2008-06-24 @ 19:02:10

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0