Woohooo nytt besöksrekord igen!

Världen måste vara galen.
Hur kan jag få så många fler besökare på två dagar bara?
Jag har inte kommenterat mer än vanligt hos folk.
Har någon lagt till mej i nån topplista eller sida eller nått utan jag vet det?
Tack i så fall hi hi
85 besökare än så länge idag.
Kommer jag över 100 måste jag ju fira det!
Men hur?
Cupcakes någon? *s*

Tänkte jag skulle visa bild på den blåa blobben som förfular min trädgård.
Kolla bara!!!!!
Klicka för större.


Nu hade ändå solen gått ner bakom träden och ändå är den så blå.
Kunde ju inte ens titta direkt på den när solen stog på.
Sticker i ögonen ju *s*
Kom på nu gör jag reklam för dom oxå, ser ju texten där.
Äsch nä fy för, köp inga blåa poolar.

Om ni ser där till höger på bilden mellan poolen och tujorna eller vad det stavas så ser du en kal fläck på gräsmattan.
Där stog den gamla poolen förra sommaren, alltså halvt bakom tujan.
Jag kan bara inte ha den så här mitt på gräset utan att göra något åt det blåa.
Kanske man kan klämma in den där den gamla stod.
Hjärnkontoret går på högvarv *s*

Ja jag vet, vilket i-lands problem.
Men jag kan inte hjälpa det, när det kommer till mitt hem och trädgård så kan jag störa mej som fan på en sak och kan inte släppa det ur tankarna förren jag fixat det.

Känns lixom inget kul med mina planer om nya rabatter och göra fint när detta förstör med sin blåa uppenbarelse *suck*

I morron är det min och Unkis dag!!!

Vad jag tjatar, och vad jag längtar hi hi
Har man världens bästa stora syster så har man!!!

Nu sticker Hingsten snart till jöbba så jag skriver mer sen istället.
Pöss hej
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pernilla säger:

Sv: Ja mulen äre :)

2008-06-25 @ 21:32:28
Blogg: http://typperra.blogg.se/
Sess säger:

PERNILLA:

den ser väldigt len ut fast lite snorig hi hi

Kossor är så söta!

2008-06-25 @ 21:38:02
Rospiggen säger:

Eller vad sägs om blommig galon runt? fnissar

2008-06-25 @ 21:44:41
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Pernilla säger:

Sv: Snorig var den! xD

2008-06-25 @ 22:01:17
Blogg: http://typperra.blogg.se/
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Ja hi hi vilken bra idée, då kan jag sy till en duk till borden jag har i trädgården så matchar allt hi hi

2008-06-25 @ 22:11:03
Rospiggen säger:

Men jösses, folk kommer ju att vallfärda till dig för att se spektaklet =)

2008-06-25 @ 22:42:05
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0