Ändrade planer...


Jahapp dagen blev inte som planerat precis.
Storasyster mådde inget vidare så nån shopping blev det inte idag.
Hon kom och hämtade mej iaf och så va vi hemma hos henne hela dagen istället.
Fick ju pyssla om lite med att städa åt henne tyckte jag.
Klart gullefjunet ska kunna ta det lugnt och bara relaxa å ha det rent och fint runt sej.
Så det blidde hon lite glad i ögat av.
En drink blev det oxå minsann men lille ja blev lullig i päran efter ett glas så de fick räcka hi hi

Mormor och morfar kom och hämtade mej sen och jag slöade där bak i bilen.
Satt nästan och halv sov.
När jag kom hem och stängde ytterdörren fick jag en brinnande huvudvärk som äntligen börjar släppa.

Min havremjölk är SLUT!!!!!!!!
jag tror jag dööööör!
Jag är beroende!
Måste ha havremjölk med choklad smak.
Ni fattar inte vad ni går miste om ha ha
Gottegott!
Synd att det knappt säljs någonstanns häromkring, dessutom är det svindyrt med tanke på hur mycke jag dricker av det hi hi
Här käkas det inte godis förstår du.
Här dricks det nyttiga saker som smakar godis istället.

Mannen ska snart sticka till jobbet.
Trist som attan.
men har ju morrondagen att se fram emot istället.
Då ska jag och Unkis iväg å shoppa om hon mår bättre.
Hoppas!!!

Älskar dej storasyster!
Tack för en underbar dag, hoppas jag lyckades muntra upp dej en smula.
Du skrattade gott åt mina blondmoments iaf hi hi

Nej nu ska jag vara lite social här innan Hingsten sticker sen ska jag lägga in lite nya bilder här om jag orkar.
Försöker desutom övertala Hingsten lite finkänsligt att vi ska köpa en systemkamera som jag har ögonen på.
Min kamera suger!!!!!!
Hårt!!!!!
Bläää.

Puss bye
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0