Äntligen!!!!



Äntligen är jag klar.
Eller ja med det värsta iaf.
Akvariet är rengjort och allt är på plats igen.
Bara pumpen kvar men det kan vänta en stund.

Jag glömde ju berätta en sak.
igår skrapa jag upp hela underarmen.
Min jäkla klantarsle!
Jag "tappade" balansen eller va fan som hände, jag gick i min egen lilla värld.
Kasade med armen längs en träplanka.
Som tur va fick jag inga spetor eller nått sånt.
Jag förlorade bara lite hud och lite blod oxå kanske hi hi
Och de hände en halvtimme innan vi skulle sticka.

Från början såg det ju inte så farligt ut men sen blev det bara mer och mer lila.
Idag är det rött och gör ont som fan.
Jag hade ju faktiskt glömt bort att jag skadat mej men blev smärtsamt påmind när jag satte ner armen i akvariet
fasiken va det sved hi hi

Vissa dagar är jag smidig som en katt, andra är jag så jäkla klantig.
jag sa ju att jag måste skaffa en aloe vera växt hi hi
Nej nu ska jag fortsätta här sen ska jag hoppa in i duschen och försöka undvika få tvål i såret.
Good luck till mej säger jag bara *hö hö*
Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Emma säger:

Svar- Jamen du ska veta hur köpsugen man blir :) Det kliar i mina fingrar efter ett macro objektiv och ett tele, men det får vänta lite. :) Men jag ska absolut ha dem bägge! =)

2008-05-31 @ 23:10:53
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0