Balle oxå alltså!!!!

Va är jag för en jäkla balle som sitter och glor på kameror på nätet när det inte är aktuellt exakt nu!!!????
Och va är de för en jäkla balle som lägger upp min drömkamera på tradera billigare så att jag kan hitta den nu????
Aaaaahhhhh

Kolla på hon, visst är hon vacker!!!!

Okej det är inte världens proffskamera men den passar mej perfekt.
Dessutom finns det massa saker att köpa till den när jag lärt mej mer och de flesta tillbehören till denna va billigare än till andra kameror.
Vill haaaa!!!!!!



Jag hitta den på NetOnNet för 6190kr för kamerahuset och två objektiv.
Sedan hitta jag den på tradera för 5600.
Och INGEN har budat än och det är bara sju dagar kvar.
Om det bara kunde regna pengar från himmelen nu hi hi

Får hoppas han lägger upp ny när det blir dags för oss att köpa!
Nog om det.
Kan inte tänka för mycke på det för de kryper under huden och spritter i benen ha ha

Ikväll är det delfinal till melodifestivalen och sverige tävlar.
Tror ni hon går vidare?
Det tror inte jag faktiskt men jag hoppas så klart!



Det blev aldrig färdigstädat här igår *suckar*
Tar ju år och dar att städa här så jag får fortsätta idag.
Tvättning ska det oxå bli för solen skiner, det blåser inte så det kommer nog bli riktigt varmt och fint idag.

I morron ska vi till ett växthus vi aldrig varit på innan, det ligger en bit härifrån och tanken är att vi ska köpa häckplantor.
Får väl se hur det blir med den saken.
Lite växter till trädgården ska det iaf och kanske nån prydnad om jag hittar nått som faller mej i smaken.

På kvällen blir det kanske bilbingo.
Eller rättare sagt det BLIR bilbingo men jag vet inte om det blir det för mej.
Är osäker på om jag vill utsätta mej för 3 timmars långtråk i bilen hi hi



På lördag ska vi grilla lite och kanske bjuda hem svärmor om hon orkade.
Påtande i trädgården ska det oxå bli på dagen.
Och på söndag skulle svärmor jobba så det blir inget firande av henne då, får ta de en annan dag när hon orkar.
Skulle igentligen stuckit till mormor istället då men hon och morfar hade blivit bjuden på restaurang av pate och thip så det sket sej oxå.
Jag ska iaf gå bort till kyrkogården och tända ett ljus för min egen lilla mamma.
Känns konstigt för detta är första gången man ska fira morsdag utan att mamma finns.
Alla andra firar sina mammor, men inte jag.
Livet är bra orättvist ibland!

Nej nu ska jag inte prata tråkigheter mera.

Nu ska jag torka av tagentbordet här för jag har suttit och dreglat över kameran länge nu ha ha
Nejmen, jag ska städa här faktiskt.
NU!!!!

Puss bye
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
alexandra säger:

tack tack kramar

2008-05-22 @ 17:03:42
Blogg: http://nuttescott.webblogg.se/
syren säger:

Vilken fin kamera,det måste bli fina bilder. Har en samsung och den är inte lika fin. Svar på gåtan:Doktorn. Ha en bra kväll!

2008-05-22 @ 19:24:11
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0