Djiiseee vicken dag,

image63
Sicken underbar dag jag haft med systeryster idag!
Jag såg fram emot idag så mycke att jag knappt kunde sova i natt *s*
Direkt när jag kom till Unkis blev det frukost.
Eller fika får man väl säga.
Systers egna kanelbullar och kaffe till det.
Gottis gottis.
image64
Sen hade hon kommit på den genialiska ideen att vi skulle gå till växthuset.
GÅ!
JAG?!!!
Jag kan cykla flera mil men gå är jag kinkig med *s*
Nej men det va jätte mysigt och vädret va underbart.
Massa fint att kolla på i växthuset men nått handlande blev det inte för min del idag.

Unkis däremot köpte massa!
4-5 kassar blev de.
Som hon TVINGADE mej att bära hela vägen hem *asg*
Nej riktigt så va det kanske inte hi hi
Hon bråkade som en fjortis med mej för att jag ville bära och ställde till en jäkla scen,
gick ifrån mej å skrek att jag skulle komma å jag vet inte vad ha ha
Snodde min väska gjorde hon oxå.
Jäkla tjuv.
Det är inte lätt att vara lillasyster till en sån vild Unkis de säger jag bara *s*
image65
Väl hemma hos henne igen planterade jag en blomma åt henne och skruvade upp två "krokar" på lusthuset.
Inte fan hjälpte det att vi stog där båda två och hjälptes åt för när allt va klart upptäckte jag,
mitt lilla smarthuvud,
att jag skruvat dit ena "kroken" upp å ner *s*
Hur tusan skulle hon då kunna hänga nått där.
image66
Så de va bara upp på stegen igen, skruva bort och skruva dit igen,
åt rätt håll denna gången.
Storasyster hade väldans kul åt mina ljudeffekter varje gång stegen svajjade till och jag höll på att tappa balansen.
Så lite som roar ibland hi hi
image68
Dagen med världens bästa syster tog slut på tok för snabbt,
man får skylla sej själv när man har roligt.
"mormor och morfar" hämtade mej och jag sprang inom djuraffären innan vi körde hem.
Skulle ju för tusan ha en massa saker till akvariet men dom hade bara en av sakerna.
Smått sur blev jag ju då.
image69
På väg hem i bilen höll jag på att dö av värmeslag tio gånger ungefär.
Fy f*n
Skit trött va jag när jag kom hem.

Mannen va glad som tusan när jag kom, inte för att jag va hemma eller så,
nejdå gubbstrutten hade säkert velat slippa mej några timmar till.
Han hade vunnit på triss!
WOW 50 spänn!
Grattis!
image70
Nu i kväll ska vi käka pizza.
Jo jo här ska de firas en speciellt sak minsann.
Vad töjjar jag inte tala om.
Men gött ska de bli iaf.
image71
I morron blir det ÖÖÖÖÖL och grillning.
Mormor ringde och bjöd ner oss,
jag vägrade komma om det inte fanns öl.
Hur kan man grilla utan att dricka det lixom?
De går ju inte.

Sådär ser helgen ut.
Lite mys iaf.
Nu har jag skit ont i fötterna ( lite Unkis fel de där) och orkar inte resa min feta röv å hämta kameran så bilder kommer senare.
image72
Och för er som inte vet så är dom mest sökta orden på bloggportalen just nu: sexnovell , sanna bråding (why???) , sex , sexblogg , blondinbella , swingers , carolina gynning , björn gustafsson .
Så de så!

hejsvejs i lingonskogen
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0