Drar ut på tiden...

Ja de gör jag!!!
Jag ska nämligen göra de tråkigaste som finns= vika in tvätt.
Ett stort berg tillåmed.
Fyfan.
Hatar det!
Varför kan inte tvätten hoppa in på rätt ställe av sej självt?

Här kommer lite nya bilder från igår.

Mina björkar står snart i full blom!
image192


Penseerna va inte lila igår utan blåa
image193

image194


Äppleträden står oxå i blom eller håller på att slå ut
image195

image196


Allt är fullt med pollen i trädgården.
Stackars mej!!!
image197


Syrenerna håller oxå på att slå ut
image198

image199


Många hatar pyttor men jag älskar dom!
Har massor men bara på ett ställe i trädgården
image200


Gullegull
image201


Plastrutorna på uterummet åker snart minsann
image202


Äntligen börjar mina älskade tulpaner slå ut!
Ormbunkarna har oxå snart vecklat ut sej helt
image203

image204

image205

Maskrosorna har snart blommat klart oxå,
hatar dom!
image206


Usch nej nu måste jag ta tjuren vid hornen.
image207
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Sill-Britt säger:

Tack snälla rara söta för rösten! *glad*

2008-05-12 @ 15:07:07
Blogg: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0