Fegis, fegis

Skrivet: 27 april 2007
 
Aptrist kväll i går som förväntat.
 
Samma lika idag!
Det regnar och är grått ute, man blir ju deppig för mindre.
Men varmt och kvavt är det iaf vilket påminner mej om sommaren så då höjs humöret lite!

Igår kväll satt jag i soffan och glodde på dumburken, doggen låg i rummet bredvid och jag kunde se henne genom dörr öppningen.
Så börjar några ungar utanför smälla raketer utav helvete.

Vart får dom raketerna ifrån igentligen?
Vad är det för föräldrar som släpper ut sina max 13 åriga barn med tändare och raket klockan tio på en lördagkväll?
Fattar noll!

Iaf hunden är ju skotträdd, hon somnar av ren rädsla om det smäller.
Hon skäller inte eller något i den stilen, går bara och gömmer sej bakom något och slocknar och det går inte att få henne att resa sej.

Men igår när det smällde, vilket det gjorde oavbrutet i kanske tre minuter innan skitungarna började få slut på raketerna, så låg hon bara kvar och kollade genom fönstret.
MEN..... när dom slutat smälla smög hon in till mej i tv rummet, öppnade ena skåpsdörren under akvariet och kröp in där!!!!

Smidigt som fan, jag hörde inte ens det.
Såg en svans sticka ut så hämtade kameran snabbt som tusan och fotade och asgarvade för det såg så gulligt ut. Tyvärr låg hon bara kvar en minut och glömde sen bort att det smällt men några bilder hann jag ta, lägger upp dom senare.
 
 Tvättade hela 2!!! maskiner igår.
NEJ JAG HAR INTE TVÄTTAT KLART!
it's never ending *hatar*
I ren protest vägrade jag gå ner och starta torktummlaren innan jag la mej.
Men inte fan torkade tvätten av sej själv och låg vikt när jag vaknade.
Nej då, det får slaven (jag) göra I morron ska jag sätta hänglås på källardörren och gömma nyckeln, tänker inte gå ner å tvätta ever igen.

Nackdelen är bara att vi har frysen där nere så får väl svälta ihjäl.
ja ja, inget gott som inte för nått ont med sej som jag brukar säga

 
ciao
 
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0