Fler foton från idag

Mannen är på jobbet nu å jag har tråkigt värre!
Jag är övertrött som vanligt hi hi
Tänkte därför knåpa på ett nytt utseende för bloggen strax men först tänker jag lägga upp lite nya bilder här igen.
Here we go:

Tog ju ut Zimba idag så att han fick springa av sej,
passade på att ta lite bilder på busen då:

image18
image20

Här sitter han på sin favoritplatts i trädgården
Vet inte varför men han springer exakt alltid hit!!!
image21


Gottis när solen gassar!

image22


Fotomodellen hi hi

image23

image19

Jag älskar verkligen humlor!
Dom är så fina!
Här va en som arbetade för full rulle, han va nog inne i varje blomma och vände tror jag hi hi

image24
image25
image26


Han siktar noga minsann innan han landar i en blomma

image27


Tycker du om humlor så skaffa en sån här växt då, ingen aning vad den heter men humlorna är tokiga i den!

image28

image19

Det jag sått i uterummet växer sakta men säkert!

image29

image19

Som avslutning för dagen bjuder jag på en gosbild av doggen å svärmor.
Mina goa hjärtan!

image30

image19

Nu ska jag greja lite och njuta av ett glas is kall fun light!
Gottis gottis.

image31

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Anonym säger:

Mycket fina bilder!!!

2008-05-06 @ 23:59:22
sess säger:

tackar! =D

2008-05-07 @ 00:00:11
bea säger:

FIIINT! bilder är skitkul :P

2008-05-07 @ 07:14:25
Blogg: http://lillasnigeln.webblogg.se
Pablo Pikachu säger:

Fina foton, du! Och tack för kommentaren på min blogg, gör mig lika glad varje gång att det är någon som tänker något.
Djur är verkligen bra fotomodeller, fastän de ibland sätter sig på tvären och inte vill bete sig "naturligt" (min katt är ett bra exempel, han älskar mig bara jag tittar på honom, och det syns ibland för väl på korten)

unkis säger:

hej älskade siss. vilka fina bilder du lagt in, din trädgård ser jättefin ut. kan man ta lite av den fina växten som humlorna tycker om? den var ju jättefin. tror du pelle kunde kört dig hit på fredag o sen hämtat dig? skulle så gärna vilja träffa dig men har så mycket som behövs göras här hemma när jag väl e ledig nu på fredag o att det tillika skulle bli fint väder. du kan väl höra. glöm aldrig att jag älskar dig av hela mitt hjärta, du e mitt allt. kramar i massor

2008-05-07 @ 08:40:13

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0