Foton

Skrivet: 2 maj 2008 på gamla bloggen
 
*pust* *stånk*
Usch trött nu!
Hela huset är städat!
Har dammsugit i timmar känns det som (har jag såklart inte)

Har ätit för ett tag sen och nu är jag sååååå trött å har såååå ont i fötterna!
Hoppas massagen inkluderar fötterna hi hi

Gubben halvligger och halvsover
Djuren sover
Å jag sitter här
Tänkte därför bjuda på lite foton, både gamla och nya.
Here we go:
Berättade ju att det smällde raketer för några dagar sedan och att hunden blev rädd och kröp under akvariet så först några bilder på sötnosen


Här är en bild på lite av baksidan


Här är dom få blommor jag har än så länge



"mormor å morfar" va här innan idag, "mormor" hade tagit vara på sticklingar av sina änglatrumpeter och jag fick två att plantera!
Tack för det!
 


Snart kan jag plantera mina egna små plantor som jag har i uterummet

Nej nu ska jag in i duschen, har jätte många fler foton men de får bli en annan dag, kanske i morron.
Ha det gott!
 
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0