Good morning

Eller tja det är inte "morron"
Har varit uppe länge faktiskt men jag är lite småtrött och frusen idag.
Men vackert väder är det ute!

Jag sitter här och intar dagens fruckost.
Gissa vad!!!
Havremjölk of course ha ha

Mannen och hunden sover så dom inte ens vet vart dom har röva.
Jag ska snart slänga mej i duschen.
Sitter här med värsta porr-ruffset och ser ut som ett troll.
Mindre trevlig syn kan jag tala om.
Har jag berättat att min mamma kallade mej för Ronja när jag va liten?
Ronja som i ronja rövardotter alltså.
Det har sina förklaringar kan jag tala om ha ha

Vad gör ni idag då?
Om några timmar kommer Pate och hämtar oss.
Vi ska ju tlll växthuset och han ska besikta bilen så vi slår två flugor i en smäll.

Thip hade varit på ultaljud i veckan!
Hon skulle visa bilden för mej på lilla tarzan som hon kallar den just nu hi hi
Hoppas jag får se den idag!
Det är beräknat runt julafton.
Vilken present att få bli gudmor då!!!!
I´m so happy!

Det växer så det knakar hemma hos mej.
Ja växterna alltså.
Här kommer lite bilder på smått och gott.




NU






NU


Jag ska minsann se om dom har choklad blomma på det stället vi ska på idag.
Den luktar så ljuvligt och vacker är den oxå!
Fick en av storasyster förra året men den klarade inte vintern *snyft*



Här är gräset jag köpte i tisdes


Det är planterat och klart nu.
Får nog inga blommor på det i år.
Annars kommer det gula blommor som liknar maskrosor fast dom stänger sej helt varje kväll.



Hostan växer så det knakar oxå!



NU



Små fåglarna älskar min trädgård.
Satte ut ett fågelbad till dom



Dom trängdes och slogs så jag satte ut ett till.
Hittade denna fina skålen som bara låg och skräpade.
Fint för fåglarna blev det istället


Hej så länge på er
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0