Happy happy!!

Nu ska man ju inte ta ut något i förskott men Hingsten sa idag att han skulle köpa systemkameran till mej som jag ville ha.
Woohoo va glad jag blir då!
Fast vilkoret va att jag ska fortsätta med min hemsida oxå i så fall.
Tja varför inte.
Man kan ju tjäna en hacka!
Måste bara skaffa lite ny inspiration och orka sätta mej ner och koda och greja.
Blir nog ingen hemsida förren efter sommaren iaf.
Kan ju inte sitta inne och uggla med kodningen och designen när solen skiner.
Hallå galenskap jue.
Men som sagt, skit glad är jag!!!
Va bara tvungen att skrika ut det ha ha
Kram på er små pussgurkor.
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Emma säger:

Svar- Jamen visst, man blir faktiskt rätt slö. Vilekn tid brukar du vanligtvis gå upp? :) Jag skippar nog melodiefestivalen, tycker att det blivit så dåligt. Sedan har jag några tvättar på som väntar på mig, så jag måste ta tag i det. :/ Vad roligt det ska bli att lära sig mer. :)

2008-05-20 @ 21:04:28
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0