Helg för tusan!!!!

Då va det officiellt fredag dårå.
Jag mitt dumma huvud lät mej övertalas att följa med på bilbingo skiten.
Hingsten mutade mej med en grillad i bröd.
Och hur ska lille jag kunna motstå det.
Orättvist att trycka på så ömma punkter hallå.

image249

Jo jo så det ska ju bli såååå roligt att sitta still i en bil ett par timmar.
Jag som inte alls har spring i benen eller blir lätt utråkad eller nått sånt.

image249

Jag ska se om jag inte kan övertala Pate att ta en öl eller två oxå, antingen senare på kvällen eller på lördag.
Hans fruga har ju bulle i ugnen och min Hingst dricker inte å jag å pate har grymt kul ihop när det vill sej.
Fast med min vanliga otur ska han säkert jobba.
usch vill inte sitta hemma.
Hingsten ska väl glo på sport i vanlig ordning.
Jag är lätt utråkad redan som du kanske hör.

image249

Nått färgande av krullet idag blev det inte,
dagen bara tog slut helt plötsligt.
Jag hann i stort sett bara dammsuga och ta hand om en rabatt sen skulle Hingsten till jobbet och det va mörkt ute.

image249

Jag borde skaffa en överbevakningskamera så jag kan glo vad jag pysslat med,
jag kommer inte ihåg ju,
kommer bara ihåg det som är roligt i princip.
Alltså jag tycker ju inte dammsugning är kul
va bara det jag råkade komma ihåg just idag.

image249

Fy tusan vad jag är brun nu hörrö
Du skulle bara sett!
Tacka vet jag bus!
Utan det hade jag fortfarande varit likblek här.
Risken blir väl att folk tittar snett på mej i morron och nån hellamoppers kallar mej blatte.
Jorå det händer!
Stup i kvarten när jag fått lite brunt i fejan och jag har mörkt hår.
Idiots.

image249

De va rätt kul en gång när jag bodde hemma.
Jag och Hingsten hade inte varit ihop så länge
Han är blond igentligen, och blekte det lite ibland så han såg ju verkligen helsvenne ut.
Han hade varit hos mej och skulle köra hem så jag följde med han ner och utanför porten sa vi hejdå,
pussades å kramades och klämde lite sådära du vet
image249
Så kommer det tre killar i vår ålder och skricker till Hingsten
-håll dej till dina egna, rör inte den blattehoran.
Ganska mycket arg blev ju jag då va.
image249
Först,,,ingen kallar mej hora
För det andra tycker jag inte om rasister, jag har vänner från alla möjliga länder.
För det tredje så är jag ju SVENSK!!!!!!
Arg som jag va skrek jag -jävla rasister.
Kanske inte det smartaste jag har gjort i mitt liv för dom följde efter mej när killen kört och hur jag än gjorde eller sa så trodde dom inte på att jag va svensk och sen va jag inte populär heller för jag umgås med allt å alla oavsett hudfärg,ras,läggning osv.
Tre stora ganska biffiga rasister mot lilla mej.
Man va stor i käften på den tiden hi hi
image249
Håll tummarna för regn i morron så ja slipper bilbingot!
please!
natti natti
image250
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0