Ho ho gott folk

image255

Det är fredag idag!
Märks det?
Vad pysslar ni med idag?

Hingsten är och storhandlar.
Jag ville ju följa med *buhuuu*
Pate ringde och förvarnade fem minuter innan han va här.
Hur tusan ska jag hinna fixa håret,sminket och byta om.
Hallå. *hö hö*
Jag är snabb men inte så snabb kanske.
Hatar att stressa oxå så jag sket i det.

image257

Usch vad tiden går snabbt.
Snart ska man sitta å svettas i en tråkig bil.
Örk
Ja ja korven har jag ju att se fram emot iaf.


Jag längtar ihjäl mej tills på måndag.
Tänk att man kan sakna sin syster så mycke.
Helt otroligt!
Det är som julafton var gång vi ses hi hi
Äkta syskonkärlek det där antar jag.
Sen dessutom har jag ju i princip bara henne nu oxå
Därför är hon mitt allt, eller tja det va hon innan oxå
Men nu är det på ett annat sätt.
Tacka vet jag Unkis, hon är helt enkelt bäst!

image258

Nej man får väl ta och göra vid sej snart och käka nått litet
Fasiken va jag slarvar med maten!
Kaffe för hela slanten bara!

Puss på er gullefjun
image256
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Emma säger:

Hallå, nu måste du lära mig en sak som jag länge velat kunna. Hur gör du dessa bilder på tulpanen som? Alltså att blomman är i färg, men inte bakgrunden. :) Kram!

2008-05-17 @ 00:24:33
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0