Klagoblogg & Foton!!!

Jag måste bara beklaga mej lite, jag har så oooooont i magen!
Det är den där veckan i månaden som man bara vill krypa under täcket och gömma sej.
Det GÖÖÖÖR OOOOONT!!!!
Mannen bara skrattar åt mej, tar inte mej på allvar.
- du vet inte vad riktig smärta är förren du haft en pung och blivit sparkad på den! säger han

Jävla idiot!
Detta är ju som att bli sparkad på pungen var femte minut en eller kanske två dagar i sträck ibland.
Men nej då, de är väl ingenting tycker han.
Skit ner dej säger jag bara! hi hi

Jag svettas som en jäkla vattenspridare och sedan fryser jag.
Jag käkar som en häst och mår sen illa istället, å en timme senare är jag ändå sugen på choklad.
Jag dricker kaffe i mängder men det varken smakar eller gör mej pigg.
Magen är svullen och brösten ömmar och jag blir lätt irriterad av småsaker.
Men ändå otroligt nog så är jag glad!
Woohooo
Det är kul att ha tjejveckan!
Yep yep
Ja löööövar!

Så nu är det ur systemet, inte klaga mera haha

Idag har jag tvättat!!!
 IGEN!!!
Det dyker upp mer och mer.

Jag har rastat kaninen å hunden.
Gick inte lika bra att leka med boll med kaninen som med hunden som du kanske förstår.
Men men

Jag har käkat glass!
sen..... har jag nog inte gjort mer.
Jo fotat en jäkla massa faktiskt!

Så här bjuder jag på ett par bilder.
image17
Nästan alla mina tulpanknoppar har blivit uppkäkade av någon (jag vet vem du är) men är är några på väg iaf.
En liten pion syns i bakgrunden och nån buske som jag inte vet va det är för nån:

image6

image17

I samma rabatt växer dessa, någon som vet vad det är?
Jag har ingen aning iaf, det klättrar över marken som ogräs nästan, fanns redan här när vi flyttade in.
Tyvärr tappar den blommorna bara efter 1-2 veckor och sedan är det bara dom gröna bladen kvar:

image7

image17

Blomman som gud glömde, den förbannade maskrosen.
Jo visst den är gul och fin men hela min gräsmatta börjar bli invaderad nu! :

image8

image17

Jag bara älskar denna färgen på penséer.
Är den blå?
Är den lila?
Vem vet, det varierar ju,  men vacker är den! :

image9

image17

På baksidan av garaget sitter Ada å Kal å vänslas på kvällarna när lyktorna är tända.
Klematis eller hur det stavas växer på väggen:

image10

image17

Ullis (fåret alltså) vaktar baksidan och betar mellan två pioner:

image11

image17

En trollpacka hjälper Ullis att vakta baksidan, ser du henne?

image13

image17

Här är hon minsann, lite blyg sådär hi hi

image12

image17

Okej jag döper det mesta men inte sniglar

image14

image17

Detta här är någon sort av Hosta.
Ingen aning vilken men fin är den!
Never mind den lilla fula grodan där, han råkade komma med på ett hörn

image15

image17

Jahapp 10 bilder blev de va?
har nog minst dubbelt så många att lägga upp men de blir imorron det,
eller senare ikväll om jag har allt för tråkigt här hi hi.

Nu ska jag pälsa på mej för  "mensmonstret"  huttrar och fryser nu.
Ajöken

image16
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Elakis säger:

Så jävla sant!

Mitt råd är att sparka honom på pungen! Om du orkar förstås

2008-05-06 @ 21:09:18
Blogg: http://Elakheter.webblogg.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0