Loooooser!

Jag är en stor fet förlorare, jag vann inte ett jota alltså.
Denna gången va jag iaf nära och det va storbingo så man kunde vinna 10 000 som mest.
Jag va sååååå nära.
Skitnisse oxå!!!



Åksjuk blev jag oxå
Pate *ulk* köp *ulk* ny *ulk* bil!!!!!!!

Trodde faktsikt bilturen dit skulle sluta mindre trevligt men va tusan,
de gick bra.
Direkt när vi kom fram köpte Hingsten en korv i bröd till mej.
Jag älskar ju det å han trodde ju jag ville ha det denna gången oxå.
Mmm jo men jag mådde ju lite illa då va.
Det tog mej 20 jäkla minuter att äta upp en liten korv hi hi
Men det va de värt för sen mådde jag kanon.



Passade på att köra inom och kolla på huset Pate och frugan har köpt.
Ja just de dom ska flytta om 2 månader,
kul för dom!,
Men inte för mej *snyft*
Ska mitt gudbarn bo så långt borta???!!!!!
Det tar evigheter att cykla dit och bussarna går inte speciellt bra heller.
Äsch det fixar sej väl.



Jaha vad mer?
Jag sitter här med en kopp kaffe och ser att jag har 30 nya blogginlägg hos mina favoriter att läsa.
Så det ska jag pyssla med nu och kanske lämna någon kommentar oxå.
Sen ska jag tigga lite massage av Hingsten, har såå ont i skalet nu bara för att jag blev åksjuk.

Tittar in sen igen så lämna gärna en kommentar, jag höppar inte i säng på länge än *s*

Pöss på er
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Emma säger:

Svar- Tack söta du :) Hur mår du ikväll?

2008-05-30 @ 23:27:36
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se/
Emma säger:

Svar- Ajdå, vart har ni åkt? :) Hoppas att det blir bättre snart. =) Jorå, det är faktiskt bara bra med mig. Vi gör faktiskt inte särsklit mycket, tar det mest lugnt :)

2008-05-30 @ 23:43:51
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se/
syren säger:

God morgon vännen! Synd att vara nära att vinna,,bättre tur nästa gång. Inget bra att vara åksjuk,hoppas du känner dig bra nu.En korv skulle jag inte kunna äta om jag mår illa,stackas dig. Hoppas massagen hjälpte! Ha en skön dag. Höres senare.kram

2008-05-31 @ 09:26:39
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
syren säger:

Det är prydnadsjordgubbe på min bild i kruka!

2008-05-31 @ 09:34:39
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0