Min arma skalle!

Oj vad det bultar och det bankar här.
Jag ska fatta mej kort sen ska jag sova!!!

Jag har bara slöat hela kvällen.
Somnade till en stund efter jag tog pillan men inte hjälpte det.
Hopplöst!

I morgon ska jag lägga till en kategori här.
Husmors bästa tips blir det hi hi
Jag är ju näst intill pedantisk när det vill sej och jag har massa städ tips som underlättar.
Eller tja jag har nog tips om lite annat oxå som rör hem och trädgård.
Vi får la se vad det blir.
Lite smått och gott kommer att hamna där.
Många små saker som man kanske inte alltid tänker på själv,
saker jag själv kommit på.
Saker min mamma lärde mej.
Saker jag sett, hört, samlat på mej genom åren.

Även om jag är små-pedantisk så "älskar" jag inte att städa och greja.
Det ska gå snabbt, vara smidigt och lätt och resultatet ska vara länge!
Så de så.

Nej minsann här kommer lite bilder iaf på dagens fynd.
Klicka på bilderna för att se orginalbilden.

Först ampeln som Hingsten förälska sej i.
Fråga mej inte vad det är för jag har ingen aning.
Dyr va den iaf.
Syns lite dåligt här hur stor den verkligen är men den är stor!!!


Så här vackra är blommorna på den i närbild.
Väldigt häftiga faktiskt



Ett litet fågelbad blev det ju oxå!


Dom båda prydnaderna på pinnar va fina tycker jag





Stjärnöga hade dom i många olika färger.
Men som vanligt dras jag mest åt lila och rosa blommor.
Den oranga va annars jätte fin oxå.



Fjärillslavendeln var så ljuvlig.



Sängen nästa nu!
Ska drömma sött om älsklingen.
Kameran alltså ha ha
Puss hej
Synes i morron!
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Anonym säger:

God morgon vännen! Ser fram emot lite tips. Vackra foton,är så fina både blommor och fågelbadet gillade jag.Det kostar väl en del eller. Nu så får du ha en underbar dag utan huvudvärk.Kram

2008-05-24 @ 06:57:00
Sess säger:

Go middag vännen.

Nej fågelbadet var inte dyrt faktiskt.

Bara 175kr på BoGrönt.

Det är en rejäl och tung sak för dom pengarna tycker jag!

Tackar!

Vaknade återställd i dag så det ska jag ha hi hi

Ha en underbar dag du oxå!

Kramar

2008-05-24 @ 12:05:54

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0