natti natti



Mötet som Hingsten va på gick bra.
Summan förblev den samma men det är en bra slant det oxå.
Han va jätte duktig som klippte gräset idag oxå.
Själv så gick jag ut och började rensa lite ogräs och sånt, sen gick nått åt helvete och jag blev förbannad.
Gick in och surade istället.

Jäkla pms dag idag!
Jag är väl inte sån att jag bråkar på mannen direkt
Om han inte terrar mej förståss vilket han brukar göra.
Han älskar när jag är kränge hi hi
Vi tycker tydligen om att reta upp varandra.
Jaja nått ska man ju roa sej med!

Jag stör mej som fanken på mej själv när jag är så här.
Jag är arg på allt ena sekunden och nästa vill jag bara krypa upp i Hingstens famn och pussas och kramas.
Jag blir ju trött!

Om man skulle skaffa sej en boxnings säck å hänga i källaren kanske.
Har man hett temprament så har man.

God natt och sweet dreams på er folket
Pöss

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

God morgon vännen! Hoppas det känns bättre idag. vi höres!

2008-05-29 @ 06:28:01
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
unkis säger:

hej min älskade favvissessa. hoppas det är lite bättre idag, vädret kan man ju inte klaga på i alla fall. micke o jan hjälpte ju lasse igår o det gick bra. ja var ju hemma hos ramona o det gick oxå bra. sebban verkar ju bo hos henne nu i veckorna, närmre till plugget ju. sen har de nog mycket förlorad tid oxå att ta igen. lyan var fin men vitt i varje rum(2) tråkigt. jag sa att jag tayckte det var lite trist med allt det vita men hon har ju den mera spartanska stilen. du o jag gillar ju färg o mycket grejer runt omkring oss. jag e lite trött på jobbet nu, har kommit in i en sån period men det går väl över snart hoppas jag. ha det nu så gott min älskade sessa, älskar dig så jättemycket. kram kram

2008-05-29 @ 10:12:36
Sess säger:

Hej unkisen.

Jo tack idag är det kanon!!!

Nej vädret är ju helt gudomligt! Man blir så glad hi hi

Va skönt flytten gick bra.

Micke förstörde inte ryggen hoppas jag!!!

Va jan där???Umgås han med lasse ändå eller?

ja men visst är hon ju sån, vitt ska det vara och få men dyra prylar som tusan.

Du och jag är så lika kära storasyster hi hi

Jag tycker du har så mysigt hemma hos dej!

Men va trist att du känner så om jobbet.

Du tror inte det är pga det fina vädret då?

Man hade väl blivit trött på det mesta när man känner att man verkligen inte vill vara där igentligen och längtar ut.

Hoppas det går över älskade Unkisen.

Vill ju inte du ska ha tråkigt och känna så.

Vad önskar du dej när du fyller år förresten?

Det har du ju att se fram emot iaf hi hi

Älskar och saknar dej otroligt mycke!

Massa kramar

2008-05-29 @ 12:18:02

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0