Piggen

Oj vilken dag alltså hi hi
Jag är så lycklig.
Har världens hemlighet men ska minsann inte säga ett knyst så det bringar otur.
Men glad som tusan är jag!
Kan knappt sitta still när jag tänker på det hi hi

Ikväll sparka vi lite boll med doggen på baksidan och såg en gammal vän som gav sej tillkänna.
Vår egen lilla igelkott Piggen.
Han va på väldigt dåligt humör idag, bara väste och rullade ihop sej vilket han aldrig brukar göra.
Han är ganska tam annars.


Hunden va helt slut efter busandet å mannen tog en bild på "slipstungan" hi hi


Sedan blev det klippning av hi hi
Kapade hur mycke som helst å "fint" blev de.
Med "fint" menar jag att klippningen blev bra men han mååååste verkligen färga håret igen hi hi
Mörkt i topparna och blont i rötterna är inget snyggt precis haha
han ser ut som en zebra.

Bye bye

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0