Pulla min navel (Ooh yes baby)

Skrivet: 26 april 2008 senare på kvällen på den gamla bloggen

Mannen är aptrött och ligger och sover och jag har tråkigt som faaaen!
Har faktiskt lassat i en maskin tvätt igen så tänkte jag skulle berätta om ett sjukt minne medans jag väntar på att det ska bli klart.

Unkis LÄS INTE DETTA HA HA

Det var en nyårsafton för ett x antal år sen.
Var på en fest med min kille (inte nuvarande) och alla kände alla i stort sätt förutom en kompis bror (johan kallar vi han) som va där som jag aldrig träffat tidigare och nån kompis till den killen.

Mitt förhållande med min dåvarande kille var väldigt struligt och knakade i fogarna ordentligt
Jag tyckte verkligen om honom men visste att det skulle ta slut snart.
Vilket det gjorde just den kvällen.

Jag, johan och min "bästa killkompis" danne skulle sova över där festen va.
Några timmar efter bråket och "dumpandet" med pojkvännen hade jag blivit lite på kanelen
Jag började gråta jätte mycke men va trött som tusan oxå så jag gick och la mej i sängen som jag skulle sova i. Danne skulle sova där hos mej och kom å la sej direkt efter mej eftersom jag grät tokmycke
Jag låg i mitten av sängen vänd mot danne och helt plöttsligt kommer Johan in och lägger sej bakom mej och lägger sin hand på min höft och pratar sådär "tröstande" till mej samtidigt som Danne ligger framför mej och pillar mej i håret.
Nej det är ingen dubbelmacka på G ha ha

Iaf danne va inte trött och jag hade slutat gråta och nycktrat till så han gick upp till dom som fortfarande festade vidare.
Kvar låg Johan bakom mej med sin hand på min höft
Plöttsligt börjar han smeka mej över magen lite försiktigt, pussade mej på axeln och började snacka om hur han hade "fallit" för mej under kvällen och "ville ha mej" bla bla bla....

Jag va inte alls med på noterna men så blev jag ledsen i ögat igen och Johan va en såndär blyg halvtönt som är extra gullig när man är sårbar så jag tänkte "why not?"
Ett tröstande one night stand va kanske precis vad jag behövde och tänkte låta honom förföra mej, vilket han påbörjade.
Så börjar killen greja runt min navel och håller på.
(För er som inte vet det så finns det två sorters navlar, utåt å innåt navlar.)
(Antingen har man en bula eller en grop in, jag har det senare.)

Han började sådär smått pilla mej i naveln eller vad man ska säga ha ha
Jag sa
-Johan vad gör du för nått?
-pillar med din navel, du är så underbar.
-men det är obehagligt, kan du inte ta någon annanstanns?
-jo men jag kan inte hjälpa det, du har så sexig navel.
-navlar är väl inte sexiga sa jag
-jo din är, den är så skön.
-snälla lägg av,en navel är inte skön,vaddå vill du stoppa k*ken i den eller? (höll på att skratta ihjäl mej)

Johan kysser mej i nacken och stönar smått, fortfarande med fingret i min navel.
-Sess, jag vill smeka din navel, får jag det?
jag va full i skratt vid det här laget och försökte inte skratta han rätt i ansiktet snäll som jag är.

-nej tack,de är bra ändå svarar jag och biter i kudden för att inte skratta
Han slutade pilla mej i naveln och smekte bara min mage lite sakta och jag höll på att somna.
One nightstand planerna var för länge sedan raderade som du kan förstå ha ha
Plöttsligt börjar han kyssa mej i nacken ordentligt passionerat och naffsa mej på axeln och hålla på och jag känner hur fingret närmar sej min navel igen.

-Sess jag vill pulla din navel, jag vill få dej att komma!
Jag flyger upp ur sängen och garvar som en galning
-NEJ TACK! jag tänder inte på sånt, å hur fan ska jag kunna komma genom att bli pullad i naveln?
Sen gick jag å la mej hos Danne i soffan istället och kunde sova tryggt utan att bli våldtagen i naveln.

Folk tänder på konstiga saker,de vet jag.
Jag har nog många fetisher som oxå kan tyckas konstiga.
Men va fan tänker killar med ibland?

Gott skratt fick jag iaf

Källaren nästa

Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0