Snygging där.



Hej på dej snygging.
Va görs ikväll?



Nu va bloggen flyttad här då.
Kommer nog ta lite tid att vänja sej vid det nya.
Men men



Ikväll har det grillats här för första gången i år.
Ja jag vet, vi är sena hihi
Men gott va det!
Grillen klarade testet nästan.
Skruvarna till benen flyttade på sej lite när den blev varm men annars va den kanon!
Massa käkande blev det!

Jag hade ingen aning om hur många kalorier det va i potatis sallad men nu när jag vet kommer jag nog aldrig äta det igen haha
Fy för säger jag bara.



Fick plocka en fästing vid hundens öga oxå.
Det va mindre lätt kan jag tala om.

Jag har väldig fobi för de flesta sådana småkryp och nu sitter jag här och kliar mej som en heroin missbrukare
Är övertygad jag har någon liten jäkel någonstanns,
känns ju som dom kryper under huden på mej.
Usch



Massa mys med killen ikväll framför tvn bara.
Mer action än så lär det inte bli men skönt med en hemma kväll faktiskt.
Är inte på lika mycke "partyhumör" som jag va igår.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det nog nån film.
Ha en mysig kväll på er sötnosar och säg gärna hej innan du går!
Puss puss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Emma säger:

Svar- Jag vet att jag är jobbigt frågvis nu, men jag är rätt nybörjare på photoshop, eller jag har använt de länge men inte orkat lära mig bra. :)Så jag förstår inte riktigt när du förklara med för mig krångliga ord, om du har lust och ork får du gärna ge dig på ett försök till och kanske lite lättare berättat. :) Förlåt om jag är krånglig, men det skulle vara roligt att lära sig. =)

2008-05-18 @ 12:37:22
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se/
Emma säger:

Svar- Det skulle vara otroligt underbart om du hade kvar dem, jag hoppas verkligen på det :)

2008-05-18 @ 12:50:47
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0