Underbar dag!!!!

klicka för större


Ååå så mysigt och kul vi haft idag jag och Unkis!
Först körde vi till trästället.
Jag hittade inte så väldigt mycke där idag.
Visst dom hade fått in mycket nytt men jag va mest ute efter saker till trädgården.
Hittade en blomma på pinne iaf.
Köpte två tygblommor som ser ut som pioner oxå.
Vad köpte jag mer?
Hmm jo doft olja med kaffe doft, jisses va god den luktar!
En liten fågel på pinne som man sätter i krukan blev det oxå.
Och så fick jag två hängande prismor av stora syster.
Hon är för go hon!
Sen bjöd hon på glass oxå.

Vi körde till växthuset efter det och jag köpte en "tickle me plant" och en flugätande växt oxå + krukor till det.
Hittade en sorts gräs oxå som jag letat i evigheter efter.
Visste ju inte vad det hette.

Sen bar det av till willys innan hon skulle köra mej hem.
Gissa vad jag köpte där?????
Gissa, gissa hi hi
Havremjölk sååååå klart.
Direkt när jag kom innanför dörren tog jag ett glas.
De va såååååå gott så ni fattar inte ens.

Unkis undra ju vad grejen va med den hära mjölken så hon köpte en själv oxå.
Haru provat än eller?
Hon tycker säkert de smakar skit hi hi
Enligt Hingsten tycker jag att konstiga saker smakar väldigt gott.
ja ja skiter väl jag i hi hi

Nu är det väldigt mörkt här, börjar säkert regna vilken minut som helst.
Skulle planterat gräset jag köpte idag men det får nog vänta tills i morron.

Bilder på allt kommer senare.
Nu sitter jag här med en kopp kaffe och bara relaxar.
Ska ta och plocka undan lite här snart och ställa de nya sakerna tillrätta sen blir det tv mys med killen ikväll.
Han hade minsann tagit ledigt i natt.
Stackaren har ont i ryggen så jag tänker va världens bästa flickvän och ge han en ordentlig ryggmassage senare.
Jag är tydligen bra på det har jag hört *hö hö*

Nu ska jag gå å se om köttätaren fångat någon fluga.
Bye så länge

klicka för större
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
unkis säger:

min älskade siss. ja vad mysigt vi haft det idag, o jag tycker de e så skönt att jag mår bättre idag. jag har fått alla grejer på plats o har även hängt upp fågelbadet i trädet det blev så fint. har länge letat efter ett sånt fågelbad, och nu har ja ett. jag älskar även de handblåsta glasen, de är så fina o så goa att dricka ur, o ja e jättegla för tillbringaren. tack för en underbar dag min älskade sessa, jag älskar dig av hela mitt hjärta o saknar dig redan. ha de så gott ikväll o hälsa Hingsten...kram kram

2008-05-20 @ 18:11:51
Sess säger:

Ja det va verkligen skönt att se att du mådde bättre, hoppas du slipper ha ont överhuvudtaget snart, hatar se dej lida ju!

Det fågelbadet blev säkert superfint.

Får kolla nästa gång jag kommer till dej.

Ja tillbringaren va verkligen oxå fin den ju!

Tack själv goa Unkis!

Jag saknar dej oxå redan! snyft

Hingsten hälsar tillbaka!

Älskar dej!

Ha nu en mysig kväll.

Hoppas det blir gott med ostbricka!

Massa kramar

2008-05-20 @ 19:17:39

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0