Vojne Vojne

Någon spelar på bongotrummor i mitt huvud.
Satan va det dunkar!
Jag håller väl inte på att bli sjuk för tusan.
Frös ju innan idag.

Nej serru det går inte för sej för på måndag ska ja hitta på nått med Unkisen.
Kanske till trästället å shoppa, eller växthuset.
Behöver ju en massa till en ny rabatt här.
Eller så hoppar vi det och påtar i hennes trädgård bara.
Mysigt blir det i vilket fall som helst.

Jag sitter här och tjuvläser era bloggar bara så ni vet det.
Mycket intressant man hittar *hö hö*
Avnjuter en liter kaffe samtidigt


Jag ser på ett ungefär ut så här nu efter allt drickande

Jag plockade fram alla sommarkläder idag, passade på att prova dom oxå för att se om dom passade fortfarande.
Det gjorde dom INTE

Som du kanske förstår blev jag otroligt deppig av allt klädprovande, och vad hjälper väl bättre än att gosa med sin vovve


Natti natti på er gullungar
image239
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Emma säger:

Svar: Jamen precis, inte har man orken till det. :) Men vad himla snällt utav dig, jag ska absolut lägga till dig också, men det blir imorgon. :) Men jag måste fråga, vad heter du? :) För jag antar att Sess är ditt smeknamn. Den femtondejuli blev jag och pojkvännen ett par, så det är ett mycket speciellt datum. =) Vad har ni för datum?

2008-05-15 @ 01:16:45
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se
unkis säger:

hej älskade siss. satt här o tänkte att vi faktiskt skulle både kunna ta växthuset o trästället för det borde vi väl hinna om vi sticker relativt tidigt. hur är det med vägbygget? håller de fortfarande på? älskar dig glöm för allt i världen inte det. sköt om dig nu o bli inte sjuk för det vill vi ju inte. kram i massor

2008-05-15 @ 09:01:25
Sess säger:

Hej Unkisen.
Ja men visst kan vi göra det om du vill!
Hade ju varit jätte mysigt!
Vägbygget är nog relativt klart tror jag.
Sist jag åkte där så va det klart här vid oss men dom håller på vid vissa ställen men inte värre än att man får köra om direkt iaf.
Så sådan otur ska vi väl inte ha igen hihi
Nej jag ska inte bli sjuker nu, mår bra idag igen.
Älskar dej med ska du veta!
kramar i massor

2008-05-15 @ 13:13:41

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0