Go mööron Go möööron!

Ja jag vet att det är eftermiddag men det skiter jag blanka f*n i!
Jag är trött!
Det känns som morgon i mitt hövve!

Jag håller på att bli tokig här.
Ville redigera klart bilderna till Pate och Thip nu men det gååååår inte ju!!!!
Jag ser inte ju.
Solen skiner in i rummet så jag får lixom hoppa fram och tillbaka framför skärmen så
det inte kommer för mycket ljus på den.
Ser ju inte färgerna och kontrasten klart annars.
Bara jag som har detta problemet eller?

Om man skulle ta och hänga en filt över huvudet och sätta datorn i knät kanske med filten oxå över denna?
Kommer få syrebrist ju ha ha
Nä vi hoppar det.
Får fixa vidare ikväll.
Men är såååå sugen ju!!!!


Igår fick man sej ett gott skratt när "mormor" shockade alla runt bordet när vi drack kaffe!
Pate hade hittat en bide´ eller vad det stavas på vinden i sitt nya hus som de förra ägarna glömt kvar.
Vi började diskutera vad man använder en sådan till.
Den är lixom vääääldigt låg och ingen riktig kant att sitta på (om man nu ska det)
Jag har lixom fått för mej att man ska sätta sej på den efter man suttit på toa och tvätta sej.
Eller nått.
Men det går inte att sitta på den ju, blir som att sitta på toa utan ringen.
Hur skönt är det, man trillar ju ner lixom.
Eller ska man sätta hela röva nere i den?
Äsch jag vet inte.
"mormor" gav sej inte (hon hade kanske rätt oxå)
- Man ska ju tvätta f*ttan i den.

Ha ha "mormor" sa DET fula ordet.
Första gången någon av oss hörde det.
Hon brukar alltid vara fin i munnen.

Hon tyckte ju såklart det va skitkul att vi blev helt ställda =D

Nej minsann nu ska jag faktiskt göra lite nytta här snart.
Känns som om både hus och trädgård behöver höst städas här.
Kan man köpa ork på burk?
Tips tack!

Ciao 
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Fru Pusselbit säger:

Du har allt en liten skämtare till mormor! ;)

2008-09-14 @ 13:23:18
Blogg: http://pusselbitarna.blogspot.com/
Josefin | Shadyblonde säger:

Sv: jaa, mode blir lätt för mycket, många vill inte göra stilen till sitt eget utan bara åker med strömmen. lite trist att det ska behöva vara så. Sen med kopiering, visst får man inspireras och ta nån sak hit och dit osv. Men som sagt om man kopierar stora delar så att det verkligen syns så är det inte okej enligt mig :)

Joda sånnt är alltid kul, men nuförtiden är man ju inte direkt ny med nåt eftersom det ploppar upp på andra bloggar så fort något nytt har kommit upp, så nuförtiden vet man ju inte riktigt vart alla får sin inspiration ifrån, om man inte som du gjorde nu, sa att du fått inspiration från mig och en annan blogg :) huh. andas, mycket text hha :P



och jo jag sov underbart gott :) själv?

2008-09-14 @ 13:38:08
Blogg: http://shadyblonde.blogg.se/
syren säger:

Skönt att få sova länge när man är trött. Häftig mormor du har. Nu så fick jag in bilden och nu har jag den i sidokolumnen också. Tack vännen. kram

2008-09-14 @ 19:38:12
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Sickan säger:

hahaha,kan tänka mig att ni blev lite ställda!!

ha en skön kväll!

kram!

2008-09-14 @ 19:54:56
Blogg: http://sickans.nu/pentaxk100d
Amra säger:

haha jag tror du ska tvätta fötterna i en sådan faktiskt =) ja skolan känns en aning flum men vi får se hur det hela ser ut sen, känns dock riktigt skönt att ha hittat kärleken =) Jag åker och besöker honom i Holland redan på fredag...hur är allt med dig nu då? kramar

2008-09-14 @ 22:24:34
Blogg: http://amrasfinablogg.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0