Lust!!!!

Jeeeeseee vad kallt det är idag.
Har du märkt det?
15 grader står det hos mej men det känns minsann inte som mer än 5.

Jag har sån lust att ut och fota idag!
Men det är så grått och kallt och börjar säkert regna när som helst.

Jag har nu suttit och kollat runt på nätet efter objectiv och annat tillbehör till kameran.
Vill  ha, vill ha , vill ha!
Massa saker jag vill ha hi hi
Ett macro och ett telezoom,ljustält och stativ för att nämna några saker.
Ja och så en kameraväska såklart.
Har kamera saker utspridda över hela huset nu ha ha

Äsch ja.
Blir kanske nått objectiv iaf när arvet kommer.
När fan det nu blir.
Massa krångel med det!

Mannen vaknade aldrig i går.
Jag fick bokstavligt talat dra upp honom så han gick och la sej haha
Sen somnade han på ett par minuter igen.
Kul!

Idag går han mej på nerverna här!
Han är "överpigg" och lägger av det ena dåliga skämtet efter det andra.
Jag töjjar inte.

Jag har pms, jag blir arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det tycker han är kul.
Tills jag exploderar i ren och skär vrede för att han gått över gränsen för länge sen.
Han är som ett barn ibland!
Men jag älskar min Hingst såklart!
Bara ett par dagar i månaden jag hatar han litta hi hi

Josåatte jag är skit trött på bloggen nu!
utseendet alltså.
Sitter och pillar på en ny layout nu.
Jag kan inte bestämma mej om jag vill ha en ljus igen eller en mörk.
Älskar ju mörka men samtidigt vill jag ha en ljus,somrig en.
Vill hålla fast vid sommaren så länge som möjligt!

Vad tycker du?
Ljus eller mörk?
Nått förslag?

Förresten jag har nått fel i hjärnan här!
Det blir ju mörkt så tidigt nu för tiden har du väl märkt?
Ja och då tänder jag ljus varje kväll.
Och DÅ får jag (skäms för att säga det) julkänsla i kröppa.
Jag vill spela julmusik och ta fram ljusstakarna ha ha

Kommer såklart inte att göra det men fy vad jag längtar!
Kan vi inte skippa hösten och våren?
Bara ha sommar och jul?
Vad gött det hade varit.
Solat och njutit av det gröna varma landskapet ett halvår och sedan plumsat i snö varje dag i ett halvår!

Nej minsann nu ska jag pilla vidare här.
Återkommer senare ikväll.
Pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Åh, jag vill också ha ett macro och så vill jag ha ett längre teleobjektiv - nu har jag 28-105. Jag har ett annat som går till 3 el. 400 men det passar bara den analoga systemkameran, inte den digitala :(

2008-09-12 @ 20:34:35
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Fru Pusselbit säger:

Förstår så väl att du får julstämning vid tända ljus när det är mörkt ute! Här är det nästan likadant... =)

2008-09-13 @ 16:20:08
Blogg: http://pusselbitarna.blogspot.com/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0