Mutanter Imuna Mot Radar? Maybe

Alltså jag har så jäkla dålig karaktär.
Tror ni att jag städat klart eller?
Näää
Jag fastnade här igen.

NUUUU har jag svarat på alla kommentarer.
Okej jag har inte svarat på kommentarer som va två månader gamla där någon skrivit "fina bilder" osv.
Tro inte att jag inte uppskattade dom kommentarerna för det gör jag!
Blev jätte glad!
Men går jag in och skriver tack så här sent så finns en stor risk dom glömt vad dom skrivit här och tror jag är helt bäng ha ha

Men är det någon som känner sej bortglömd?
Säg till i så fall så kommer jag springandes med tagentbordet i högsta hugg och kommenterar!

--------
Mannen har sovit heeeela dagen.
Fattar ni.
Heeeeela dagen!
Okej inte så många timmar kanske för han jobbade i natt och sen va han på möte idag på förmiddagen men alltså ändån.
Så trist för mej dårå ha ha

Hunden sover med.
Och så regnar det till och från.
Och så har jag hjärtklappning.
Piss
Får klaga litta

Nä känner mej på ganska gott humör idag faktiskt.

Dock har jag ett problem.
En fet äcklig fluga!
En mutant!
Han måste vara en mutant av något slag för inget biter på han.

Jag har slagit till han på käften flera gånger nu och han dör inte.
Jag menar, med tanke på hur liten han är så borde han ju kola vippen av en rak höger.
Men nä.
Har duschat han med radar oxå.
Det tyckte han bara va skönt!
Han blev lite "full" och vinglig men repade sej en stund senare.
Äckelpäckel.

Får ta ett snack med hustomten här och höra om han bytt ut innehållet i radarflaskan.
Nått skumt äre!

Har fixat skräckisar på ljudböcker nu här.
Stephen King såklart!
Vad annars!
Det ska börjas cyklas och promeneras regelbundet här nu igen så måste ju ha nått skönt i öronen!
Fast kanske inte så bra att ge sej ut efter sex på kvällen när det börjar skymma.
Ska jag ut i skogarna och lyssna på skräck?

I dont think så!

Hingsten är ledig i natt minsann.
Jag hade hoppats på myskväll men det ser ju mörkt ut.
Vad göra?
Städa klart?
Ja det är ju ett alternativ,ett jäkligt tråkigt sådant!
Det är ju inte smutsigt här, bara lite rörigt.
Och det är INTE jag som ställt upp.

Det är faktiskt Hingsten och så ska jag plocka undan?
jo jo!

Nu ska vi säga upp hemtelefonen och bredbandet här!
Har hittat billigare alternativ med trådlöst internet istället och sedan bara ha mobilerna.
Vi ringer ju knappt och hinner aldrig använda upp summan vi betalar på mobilerna var månad.
Nu är det slut slösat här tycker jag.

Vi sålde vår stationära dator för ett tag sedan för vi satt ju aldrig vid den ändå bara för att den va på ovanvåningen.
Nä bättre med laptop för det är vi vana vid ju.
Så nu har vi köpt en ny sådan istället.
Denna vi har nu är ju lite smått på upphällningen.
En vacker dag kommer den kola vippen!

Och jag behöver en dator med bra skärm så jag kan redigera och kolla om mina bilder blir bra ju.
Så iaf.
När vi fått den nya ska jag börja fila på min hemsida.
Inte bloggen utan riktig hemsida och där ska jag senare sälja mina bilder.
Här kommer jag såklart fortsätta lägga upp bilder, men dom allra,allra bästa kommer hamna på hemsidan.

Nej minsann nu ska jag ta och tända lite rökelser och leka hippie här i min ensamhet.
Lämna gärna en kommentar!

Var är alla mina msn buddies????????????????????????
*gråter floder och tycker synd om mej själv*
snyft snyft hi hi

Ciao

Ja just det ja!!!!!!
Unkis du undrade hur min "tickle me plant" såg ut när den blommade.
Du vet den som rör på bladen när man kittlar den?
Här ska du få se!









Dom va så gulliga!
*saknar*

Heeeejdåååååå
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
leila säger:

hej, hittade hit från sickan (åsa). såg vad du skrivit om panikångest mm. tänkte bara tala om att jag har varit i det helvetet, gömde mig för allt och alla. idag med rätt behandling så kan jag jobba. så det finns hopp men man måste få hjälp i form av piller och annan behandling. enbart piller är för lite. jag hoppas du får nåt som passar dig sen. ha det gott/leila

2008-09-11 @ 20:20:05
Blogg: http:// ladyley.se
Rospiggen säger:

Åh, pandabebisar!! Alltså, jag är sååå svag för djurbebbar så det är inte sant! Och du, en annan sak, släng upp dina bilder på Mostphoto! Du tar så jäkla bra kort! Där kan du få de sålda :)

2008-09-11 @ 20:53:16
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
syren säger:

Inte skulle jag våga vara ute när det är mörkt och höra på skräck,det gör jag absolut inte. Jag valde vanlig skärm och så har jag köpt en fotoskrivare också. Se inlägg längre ner. Hemsida det skulle jag också vilja ha men vet inte riktigt hur man ska komma igång. Får jag läsa din hemsida när den är klar? Bilderna är jätte fina. I morgon kväll ska jag på fest får hoppas det blir kul. kram

2008-09-11 @ 20:53:35
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Rospiggen säger:

Åh, det var så lite! Lycka till! Ja, det är skillnad på barnvagnar också!

2008-09-11 @ 21:43:38
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
unkis säger:

hej gumman det måste vara något fel på msn för jag får inga meddelanden från dig, o överladningen funkade inte heller. vilka fina blommor det blir på den växten jag måste testa en ny. saknar dig massor, ska till p möte nu 8,30 cyklar 8. älskar dig kram

2008-09-12 @ 07:39:28
J o h a n n a - Inredning & pyssel säger:

Hej! Fina bilder du tagit! Trevlig helg!

2008-09-12 @ 08:02:39
Blogg: http://inredning.webblogg.se/
Pialotta säger:

En sådan dag du haft.. stackars dig, men det där fixar säkert sig idag då.. läste dina förtvivlade rop oxså ovan.. hoppas din man har vaknat nu då:-)

Hemsida.. det ser jag fram emot. jag har ju min, men den där ligger åt sidan nu när jag bara bloggar.. jag har mitt Fotoalbum som du kanske vet och min KakoMatblogg oxså ju;-)

Hoppas dagen är snäll mot dig nu och du får en fin dag..

Kramar till dig oxså Suss.

Kul du börjat blogga igen... Panikångest läste jag om.. inget trevligt alls det där, men det finns ju vissa åtgärder som Laila skrev:-)

2008-09-12 @ 11:11:06
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Fru Pusselbit säger:

Åh, vilka härliga bilder! Jag tycker också väldigt mycket mera om laptop än stationär dator... Ha en så trevlig fredag!! =)

2008-09-12 @ 14:34:28
Blogg: http://pusselbitarna.blogspot.com/
Sess säger:

UNKIS:

Ja det ÄR fel på msn, alla har problem nu.

Dom jobbar på att hitta felet.

Allting är redan överladdat så det behöver du inte bry dej om.

Du hittar programmet om du klickar på "mina dokument" och sedan mina delade mappar.

Det är lixom redan sparat på din dator.



Ja visst är dom söta dom små blommorna!

Jag har fått fröer på min oxå så ska testa att så, funkar det kan du få plantor av mej.



Vad är det för möte du skulle på dårå?

Älskar dej massor.

Puss å kram

2008-09-12 @ 14:41:52
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0