"torkar svetten i pannan"

Öjj så många kommentarer!
Har svarat på näääästan hälften nu.
Jag har inte glömt dej, bara det att jag börjar bakifrån så tillslut kommer jag och svarar även till dej.
Tar litta tid bara men vill ju inte missa nån.

Här vart det mörkt nu minsann, tror det blir regn!
Håller på att städa lite så har ju igentligen inte tid att sitta här.

Men det faktum att jag sitter här och skriver fast jag borde göra annat är ett gott tecken för bloggen hi hi
Jag ÄR verkligen tillbaka ha ha

Nä nu är kaffet i koppen slut så jag måste faktiskt dra mej!
Hinner inte lägga in nått foto nu men bjuder på världens härligaste låt för tillfället.

Lady Ga ga!


För övrigt måste jag klaga lite på msn idag.
Vad tusan står på?
Blir ju utkastad stup i kvarten och sen går det inte att logga in igen på en timme.
I KILL YOU!!!!!!
(abstinensen som talar)

Ciao så länge
Pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Härligt gung i den låten! Ja, undervisningen måste bli bättre, helt klart - iaf i det ämnet!

2008-09-11 @ 17:42:10
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

ROSPIGGEN:

Ja eller hur!

Finns andra ämnen oxå säkert som behövs bättras på.

Och så fler lärare tycker jag.

Blir inget bra med många elever på en lärare.



Ååå kärevärld vilken söting!

Såg nått annat sött oxå för en stund sen,

Linda isaksson som träffade panda bebisar.

Jag började stortjuta så söta dom va och sen att man vet att dom är väldigt utrotningshotade.

usch!



Vad är det med metro ikväll?

Tar evigheter att ladda bloggar och går knappt att skicka kommentarer ju snyft

2008-09-11 @ 18:52:47
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0