Vad tycks dårå?

Godagens på er!
Nu är det nästan klart här.
Vad tycks?
Har några länkar jag ska ändra färgen på och jag ska ändra och flytta kategorier osv oxå.
Lite småfix alltså.
Är ganska så nöjd iaf, vilket är vääääldigt ovanligt hi hi
Blir alltid lite missnöjd med nått iaf.

Har lagt till en spel lista i menyn till höger.
Älskar ju musik och älskar ju Johnny Cash så där är alla mina favorit låtar.
Eller nästan alla.
Saknas några.

Om lite mer än en timme ska vi iväg på kalas och fira Pelle!


Ska ta kameran med mej oxå och förhoppningsvis så kommer jag för en gångs skull
ihåg ATT jag har den med mej haha
Brukar komma på det när jag kommer hem igen.

Mysigt ska det bli iaf och så får man ju passa på att klappa Thip lite på magen oxå hi hi

Så nu pyser jag iaf igen men återkommer senare ikväll.

Ha en trevlig lördag!
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
unkis säger:

vad fin pelle e på bilderna. det står konstiga tecken på din messenger adress vi kan ju höras o det, jag försökte kontakta dig där för det stod att du var inloggad men de verkar va fel. ha det gött min älskade sessa

2008-09-13 @ 16:23:18
syren säger:

Vad fin din sida har blivit! Hoppas ni har det trevligt på kalaset. Kram

2008-09-13 @ 20:38:45
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Sess säger:

Visst är han gullig den lille gubben hi hi

Jo jag vet, har skrivit dit det själv för att det ska va "fint"

stjärnor och sånt vettu hi hi

Nä då inget fel alls.

Hade datan igång men hade redan stuckit hemmifrån, glömde stänga ner bara.

Skrev till dej iaf så du ser väl det när du loggar in igen!

Älskar och saknar dej av hela mitt hjärta!

Puss på dej mitt lilla gullefjun!

2008-09-13 @ 20:51:58
Blogg: http://calla.webblogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0