välkommen till Sjuklingarna

Nu vart det dåligt med uppdateringar från mej igen.
Men jag är faktiskt sjuk!
Såååå förkyld så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Näsan rinner och jag är tjock i skallen ,
Mer än vanligt alltså haha
Hingsten är oxå dålig fast börjar repa sej lite smått nu.
Detta suger!!!!

Inte nog med det så blev en av mina värsta mardrömmar verklighet i söndes.
Jag fick en geting innanför tröjan och den jäveln stack mej ordentligt.
Skit vad ont det gjorde.
Jag fattade inget till att börja med ha ha
trög som jag är.

Jag satt i köket på en stol och kände hur det brände till bredvid armhålan, lite halvägs bak på ryggen.
Jag visste inte vad som hänt, kände ju bara att det brände.
Så min idiot satt jag kvar där och väntade på att det skulle gå över ha ha
Men det gjorde det ju inte.

Reste mej upp och smärtan blev bara värre och värre och plöttsligt kom jag att tänka på getingar och annat som sticks.
Rev av mej tröjan på en sekund hi hi
Och iväg flög en feting till geting!

Det gjorde så jävla ont så jag stog bara och stampade i golvet,
svor som en galning och tårarna sprutade.
Arg va jag!
Hur fanken kunde jag missa att det kröp ett äckel på mej när jag hoppar tre meter upp i luften om jag får en myra på mej?

svullnade upp ordentligt och hade ont så jag inte kunde röra på hela armen sen men dagen efter gick det över.
Tur man inte är allergisk iaf!

Nu ska jag snörvla vidare här och antagligen snart sova.
Tack för alla gulliga kommentarer!
Orkar dessvärre inte svara idag heller =( men jag läser dom iaf!
Återkommer om ett par dagar när jag inte behöver gå med tamponger i näsan längre!
Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Fru Pusselbit säger:

Här har det varit jag och sonen som legat i jobbig förkylning. Vi börjar leva upp lite grand nu, men det är fortfarande väldigt sömnigt... ;)

2008-09-24 @ 21:09:41
Blogg: http://pusselbitarna.blogspot.com/
Amra säger:

hej! Har varit i Holland hos pojkvännen så jag har varit lite off på bloggen, tråkigt med förkylning och bara jobbigt med mardrömmar, har hafr sådanna om småkryp för ett tag sen och inte alls kul... hoppas humöret är bättre nu än förut, allt bra mellan dig och killen? kramar

2008-09-25 @ 01:14:53
Blogg: http://amrasfinablogg.blogg.se/
syren säger:

God morgon! Vill bara ge dig en kram.

2008-09-25 @ 06:31:04
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Ragnvi säger:

Hoppas du kryar på dig snart!

Sån fiiiin dikt du skrev till minnet av din mamma...

Styrkekramar till dig!

2008-09-27 @ 08:27:17
Blogg: http://rankans.blogg.se/
syren säger:

God morgon! Hinner inte skriva så mycket nu men återkommer. Krya på er. kram

2008-09-29 @ 06:24:17
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Pialotta säger:

är du sjukling ännu tro?

det där med förkylningar är det mycket nu.. väderomslag till kallare väder, men friskt o skönt är det.. bara det inte regnar o blåser som idag.. fy för. Jag har varit inne hela dagen och bara suttit det mesta här.. fixat med foton och annat här på Hilda-Viola:-) Mysigt det ibland oxså.. jag har inte haft den tiden, tycker jag på ett tag här..

Hoppas verkligen att du kryar på dig fort nu och en sådan tur att du inte är allergisk för getingar:-)

YllekofteKram på dig

2008-10-01 @ 00:00:24
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0