Ordning och reda...

börjar det bli i trädgården.

poolen är som sagt på plats och ska börja fylla på den idag.
Rabatterna är fixade och fina.

Men jag såg att grannen klippt häcken på sin sida i veckan.
Så jag får väl snällt göra samma sak.
Det värsta är bara att han klipper så jäkla snett och ojämnt.
Sånt stör mej som fan.
Okej jag klipper inte rakast i världen, men inte sådana skidbackar som han gör iaf!
Och det kommer jag tyvärr få se nu när jag klipper min sida oxå.

Mina planer gick i stöpet idag.
Jag vaknade vid tio och solen sken men det va blött ute,
hade nog regnat på morronen oxå.

Hingsten brukar ju sova till två iaf så jag hade planerat att vänta till 11 och sedan gå ut och klippa häcken så det skulle vara klart när han vaknade.
Men jag ville inte klippa när det va blött för då blir de verkligen ojämt om nått.
Klockan 11 hade det inte torkat upp riktigt än så jag gick in igen.
20min senare kommer Hingsten upp.
jahaja.
Så börjar han direkt babbla en radda vad han tycker behövs göras här idag.

Jag håller ju på hallå.
Gör det själv dårå om det inte duger.

Nu sitter han i fåtöljen.
otroligt nog fortfarande vaken och glor på text-tv.
Nu ska jag ut och klippa.
Eller kanske se på våra bästa år först?
Hmm
Beslutsångest.

återkommer senare

Pöss så länge
'


 

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0