!#¤%&?#!!!!!!

*svär en lång ramsa*
Skiiiiiiitblogg!!!
Nu grejar dom igen här och allt strular *suck*

Och inte nog med det!
För första gången i hela mitt liv har jag misslyckats med bakningen.
Va är detta för skit.
Blåbärsmuffins skulle det ju bli.
Blåbärskladd blev det istället.
Går ju inte ens att få av formarna men jisses va goda ändå.
Får väl käka med sked eller nått.

Jag som tänkte vara duktig och använda upp mina blåbär och inte vara
så jäkla tråkig och baka chokladmuffins igen.
Åååååååå!!!!!
I morron gör jag mina vanliga, så det så.
Ibland önskar jag att jag inte hade mitt heta temprament,
och ibland önskar jag att jag va längre!
Hingsten bara mobbas *s*
Nu har han stuckit till jobbet iaf och jag sitter här all alone och halsar vatten.
Gottis,gottis.

Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0