För f*n då.

Jahaja alla planer för veckan har gått i stöpet!!!
Så jäkla trist alltså!

Idag stack ju Hingsten till stan och skulle köpa pool.
Men den va såklart slut och dom visste inte när dom skulle få in nya.

I morron va det tänkt att vi skulle till BoGrönt och hämta våra vinterliguster.
Hingsten ringde dit nu ikväll för att försäkra sej om att dom verkligen kommit in.
Nähä säger dom då, leverantören levererar inte fler.
Det är slut!!
Jaha va fan säger dom då att man ska förbeställa då och ger oss en datum vi kan hämta dom.
Okej något kan gå snett men då kan dom fan ringa och säga det oxå.

Jag blir så arg på sådant.

Så då blir det ingen tripp dit i morron dårå.
Unkis kunde inte heller åka dit med mej på onsdag så vi ska fika här istället och snacka lite skit.

Så då blir det inget ihopsättande av pool eller planterande av häck heller denna veckan.
Åååå va det suger!

Jag skickade iaf bud med Hingsten idag att köpa lite saker till mej.
En muffinsform i plåt hitta han, glad blev jag!
Rosa och grönt strössel blev det oxå, riktigt läckert.
En påse marshmallows, för jag ska testa att göra MMF.
Det verkar ju lätt och ska tydligen vara lite mindre sött än sockerpasta.
Om inget annat har jag ingredienser till sockerpasta oxå så då blir det de istället.
Om ni nu inte fattat det så ska jag göra cupcakes tills på onsdag hihi

Nej nu ska jag gå och testa det här MMF grejset och sura ifred *s*

Ja just de, jag gjorde ju cupcakes häromdagen med svettig äcklig marsipan som inte gick att forma.
Det blev rena katastrofen på arbetsbänken med marsipan klibb överallt.
Men med mina klibbiga fingrar fick jag till några fula iaf.
Men strunt i det ,de är insidan som räknas.
Dom är inte vackra men smakade gudomligt kan jag lova
*vattnas i munnen*








Självklart dekorerade jag inte alla och dom som blev utan va riktigt goda dom oxå!


Pöss pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Vilken otur att det inte fanns de du skulle ha. Dåligt att inte ha häckplantor när man förbeställt. Mumsiga bilder.

2008-06-09 @ 19:21:27
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0