Löss???

Ja bladlöss i så fall.
Satan i gatan vad jag har bränt hårbotten.
Usch klia, svida, klia.
Jöbbigt värre!

Hingsten sitter och glor på 2 fast & 2 furious eller va den heter,
Vi har båda sett den 10 gånger kanske.
Räcker det inte nu???

Jag har precis försökt dekorera muffins.
Det gick inget vidare kan jag säga.
Använd INTE marsipan när det är så här jäkla varmt *s*
Katastrof!!!!

Jag brukar göra massa marsipanfigurer på julen och doppa i mörk choklad.
Då går det alltid att forma och ha sej och jag tycker det är jätte kul.
Men nu försökte jag göra en blomma och det blev piss rent ut sagt.
Bara gegga och klet.
Sockerpasta går ju inte att köpa i denna lilla hålan heller å inte ingredienser så jag kan göra egen heller.
*sucka*
3 fulsnyggisar blev det iaf, bilder kommer i morron antagligen.

Annars så har jag städat nedervåningen,
orken tog slut så resten får bli i morron när Hingsten ska på bilbingo vilket jag vägrar följa med på igen.

Nu ska jag gå och ta en muffins, Hingsten har redan käkat 3 och jag 0.
Orättvist *s*
Ha en skön kväll på er folket.
Pöss pöss
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Men i den här värmen ska man inte pyssla med marsipan, vet ju hur det är vid jul när pepparkaksdegen blir för varm - katastrof! Aja, duktig och pysslig är du iaf och ja, varför ska man se om en film hundra gånger för, eller det är ju klart, Dirty Dancing kan jag se hur många gånger som helst =) Jodu, det finns att göra, jag lovar :)

2008-06-05 @ 23:29:28
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
syren säger:

Bladlöss är inget kul att ha. Det låter gott med muffins. Vad ska du göra idag? Själv ska jag bara till stugan och ha det gott.kram

2008-06-06 @ 10:01:58
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Nene säger:

Svar: Åh, tack så mycket! :D

2008-06-06 @ 11:58:52
Blogg: http://nnene.blogg.se/
Robin Hood säger:

Hej Sess,

tack för besöket igår, på nätet!

Är du Cash-freak? Den gamla goingen, med alla sina låtar.



Janne

2008-06-06 @ 17:40:35
Blogg: http://www.metrobloggen.se/utrop

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0