Några fräckisar (snuskvarning)

MOR ANNA

Gamla mor Anna, som hörde dåligt, hade blivit våldtagen och skulle nu till rättegång och sonen var med som moraliskt stöd. Domaren till mor Anna:
- Var det mot er vilja?
Mor Anna:
- Om det var mot en lilja, nä det var mot en gravsten!
Sonen:
- Mor, tänk på ditt rykte!
Mor Anna:
- Om han tryckte, ja, det var så det stod Gustav i röva min 14 dar efter!

**************************************************************************

DIN MAMMA

En kväll sitter en kille på puben. Då kommer en full gubbe in och säger:
- Din mamma är hetast i stan!
Alla tror att det ska bli slagsmål, men nej, killen ignorerar honom totalt. Efter ett tag kommer samma fulla gubbe in och säger:
- Din mamma är bästa ligget i stan!
Inte heller denna gång bryr sej killen, utan ignorerar honom. Efter ett tag kommer återigen samma fulla gubbe in på puben och säger:
- Din mamma har stans största bröst!
Då blir killen less och säger:
- Dra hem nu farsan, du är packad....

**************************************************************************

OMTÄNKSAM MAKE

Mannen kommer hem från en lång resa, vrålkåt.
- Älskling, jag vill älska!
- Oh nej, inte nu jag har sån huvudvärk.
- Det är okej, säger han och försvinner in i duschen.
Strax kommer han ut med ett präktigt stånd och balanserar 2 ipren på ollonet.
- Älskling, vill du ha dem som sugtablett eller stolpiller?

**************************************************************************

NAKENBAD

Lille Per, 7 år, var med sin pappa och mamma på nakenbadet utanför Waxholm. Han ville utforska stranden så han strosade runt bland klippor, fiskmåsar och andra solbadare. Efter en stund kom han tillbaks och frågade sin mamma:
- Varför har en del tjejer större bröst än du?
- För att de är dummare.
- Jaha, sa lille Per, nöjd med svaret.
Sen gick han vidare och kom tillbaka efter några minuter.
- Mamma? Varför har en del killar större snoppar än pappa?
- För att de är dummare.
Per gick iväg igen, men efter ytterligare några minuter kom han springandes till sin mamma och skrek:
- Mamma! Mamma! Pappa pratar med den dummaste tjejen på stranden och ju mer de pratar desto dummare blir han!

**************************************************************************

SNUSKIG LÄKARE

Gynekologen tog en titt på sin nya, ursnygga patient och förlorade både vett och sans. Medan han strök med en hand längs hennes nakna, lena hud frågade han:
- Vet du vad jag gör nu?
- Ja, svarade kvinnan, du letar efter dermatologiska abrasioner.
- Precis, sa doktorn. Sedan smekte han hennes bröst grundligt och länge.
- Vad gör jag nu? frågade han igen.
- Du känner efter cancerknölar, svarade snyggingen.
- Mycket duktigt, sa doktorn som nu började bli riktigt upphetsad.
Han bad kvinnan lägga sig i stolen, la upp hennes fötter, drog ner sina byxor och stoppade in snoppen.
- Och vad händer nu? frågade han igen.
- Nu får du gonorre!

**************************************************************************

TJEJER KAN OXÅ

Killen till tjejen dagen efter de träffades och tillbringade natten tillsammans:
- Gumman, hur många killar hade du innan mig?
Det blev tyst en lång stund... Då säger killen:
- Förlåt mig gumman jag har väl inte sårat dig med min fråga eller?
- Nej då, svarade tjejen. Jag räknar fortfarande.
**************************************************************************

Hej hopp

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Jessica Anshagen säger:

Hej!



Nu är tävlingen på min sida www.jessi.se avslutad men tyvärr vann du inte denna gång.

Jag tackar dig för att du var med och deltog och önskar dig även lycka till i fortsättningen :)



Kram

Jessica Anshagen

www.jessi.se

2008-06-16 @ 20:18:38
Blogg: http://www.jessi.se
syren säger:

Hej! Det är inte lite du har hunnit med idag. Jag planterade i helgen blå salvia röda nejlikor samt flitiga lisa. Det kom lite regn i eftermiddags men jag hörde ingen åska men min man så att det kom en knall. Vilka fräcka historier du har. Ha det gott vännen.kram

2008-06-16 @ 20:39:22
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
syren säger:

God morgon vännen! Ha en härlig dag. Kram

2008-06-17 @ 06:29:21
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
unkis säger:

hej min älskade sessa. bara precis inne för att säga att jag älskar o saknar dig oerhört mycket. ja ska ju nu halv tio cykla till jobbet vi har mycket där nu i förberedelse för rea. jag hoppas ni har det bra o verkligen tar hand om varandra. glöm inte fotbollen imorrn! SVÄÄÄÄÄÄRJEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄLSKAR DIG JÄTTEMYCKET MIN KÄRA SESSA. Varma kramar från Unkis till dig.

2008-06-17 @ 09:13:27
Amra säger:

hahahah roliga skämt! speciellt den om nakenstranden :P

ahh ja att komma över andras misstag är faktiskt inte lätt, speciellt om det är ett beteende det rör sig om som man ska försöka släppa och acceptera, är nog därför jag uppfattas som arrogant när jag inte vill :P

idag händer nog inte så mycket, ska ta mig till körskolan och kolla om jag kan boka tid för teoriprov innan vi åker iväg på semester, vad har du för planer idag? kram

2008-06-17 @ 11:27:54
Blogg: http://amrasfinablogg.blogg.se/
Sess säger:

SVAR TILL JESSICA ANSHAGEN

Hej hej.

Väldigt värdiga vinnare!

Ha en underbar vecka.

Kram kram

2008-06-17 @ 14:03:21
Sess säger:

SVAR TILL SYREN:

Hejsan svejsan vännen.

hur är det med armen idag?

Oj då har du med fått lite planterat ju!

Regnar det istan idag?

Här öste det ner hela natten och morgonen och nu på dagen kommer det lite skvättar med jämna mellanrum hi hi

Solen hinner kika fram lite då och då iaf.

Kram på dej

2008-06-17 @ 14:06:46
Sess säger:

SVAR TILL UNKISEN:

Hej kära storasyster.

Oj då blir det mycket att göra för er nu då.

Vi har det kanonbra, hoppas ni med har det!

Ingen risk att missa fotbollen här inte hi hi

Du vet ju hur Hingsten är, helt tokig i det ju.

Jag saknar och älskar dej så otroligt mycke ska du veta!

Längtar så tills vi träffas igen.

Massa kramar

2008-06-17 @ 14:09:35
Sess säger:

SVAR TILL AMRA:

Ååå gillar du oxå Stephen King?

Detta är min favorit oxå,efter jurkyrkogården som nog alltid kommer vara nummer 1 för mej hi hi



Oj så flitig du är då hi hi

Hoppas du klarar provet!



Äsch man ska inte bry sej så mycket om vad folk tror och tycker om en.

Är det riktiga vänner så vet dom ju hur man verkligen är.



vi har inte heller några speciella planer för dagen.

Mannen är lite sjuk men han ville att vi skulle plantera klart häcken iaf så får väl ta tag i det.

problemet är bara att det regnar stup i kvarten hi hi

Kram på dej

2008-06-17 @ 14:21:27

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0