Älskade lilla Mami!



I dag är det morsdag!
Grattis till alla mammor därute.
För mej är detta en mindre kul dag får jag nog lov att säga.
Vid denna tiden förra året levde min älskade lilla mami.
Hon va, vad vi visste iaf frisk då.
Jag pratade med henne i telefon idag för ett år sen.
Jag sa till henne att jag älskade henne.

Jag önskar så att jag kunde göra det idag oxå.
Bara prata med henne ett par minuter iaf.
Få höra hennes röst.
Jag har nästan glömt bort den.

Min mamma va världens bästa!
Hon va alltid snäll och vi va bästa vänner.
Vi va mest som kompisar mer än mamma och dotter även om vi såklart va det oxå.
Men med henne kunde jag prata om exakt allt.
Och vi fanns alltid där för varandra.

Jag saknar henne så otroligt mycke!
Jag kan fortfarande inte fatta att hon verkligen är borta.
Men hon är ju det.
Alla långa dagar på sjukhuset när hon låg där och plågades känns som ett dåligt skämt.
Vi hoppades att hon skulle bli bra.
Men allt va meningslöst.

Jag älskar dej mamma!
Jag kommer aldrig att glömma dej.
Jag går och tänder ett ljus för dej senare idag.
Tänker på dej!

Kärlek till alla
Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Så vackert du skriver om din mamma! Tyvärr så är livet ej evigt. Ha en underbar kväll. Kram

2008-05-25 @ 18:16:27
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
jesmol säger:

Åh,gumman...kramar om hårt



Känner så för dig...tack för rösten och det fina grattiset på mors dag..du e så fin,vännen!



Kram

2008-05-26 @ 01:03:13
Blogg: http://www.metrobloggen.se/jesmol
Emma säger:

Jätte fint skrivet<3

2008-05-26 @ 11:50:07
Blogg: http://femtondejuli.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0