Bilder från dagen med storasyster

Passade ju så klart på att ta lite foton på Unkis fina blommor!

image85

image86

Det är mer "sommar" hos henne än hos mej! *avundsjuk*

image87


Underbara tulpaner hade hon överallt.
Inga av mina har slagit ut än *snyft*

image88

image89

image90


image91


Här satt vi å fikade
image92


image93


Här är hennes älskade kissekatt *gullegull*
image94


Jag gjorde grovgörat å storasyster vattnade *hö hö*
image95

Påta, påta, påta duktig hon.
image96


Mannen i huset har stooora fötter, men mina små fossingar va halvdöa efter den långa promenaden så ja fick snubbla runt i hans sandaler. Värsta modet ju!
image97


Jaha sen va de slut i rutan.
Har bilder jag tog i går med men nu hittar jag inte möget.
Virrpanna som vanligt.
Ajja natti natti på er sötnosar



image84
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0