Godnatt folket!!!

Jävla ESC skit.
Bajs!
Samma visa varje år.

Men va fanken kan man förvänta sej igentligen när man skickar Perääälig.
En transa som inte är transa.
Klart som fan folk blir rädda och avskräckta.
Låten va bra, visst.
Bättre än många andra.
Men det hade varit bättre att skicka en riktig transa.
Det hade både varit ovanligt och kul.
Nej, jag tror nog folk va för upptagna med att googla henne och krypa fram till tvn och kolla riktigt nära om dom kunde se någe bevis på att hon i själva verket kanske är man.
Dom hann inte rösta helt enkelt.

De är ju själva fan med att grannländerna bara röstar på varandra.
Vi kan skita i låtarna så röstar vi på länder bara.
Ställ en uppspacklad gubbe eller kärring på scenen med sitt lands flagga och sen röstar vi på den som är snyggast och närmast oss.
Bra idée eller hur.

Hingsten står i duschen nu sen blir det sängen nästa.
Blir nog mest att läsa bok för min del för jag är pigg igen.
Så typiskt!

Fick påhälsning av Piggelina och Piggen ikväll igen.
Han våldtog henne precis utanför uterummet när jag gick ut för att röka.
Inte sluta han för att jag kom heller.
Stackars liten kicka!
Hon fick några godisbitar sen blev hon glad i ögat igen.

Hon bara promenerade raka vägen till mej, hon är riktigt tam vissa dagar.







Hon har hela munnen full med gottiset jag gav henne hi hi
stora kinder dom där kottarna har




Sedan sprang hon runt mej lite och snusade.
Det bruna där är mitt ben, hon va nästan på väg upp i knät på mej det lilla lopphuset.





Lite kel blev det när jag för en gångs skull fick.
Hon hamna som i trans ett tag och la sej ner och blundade sen kom kattjäveln och skrämde slag på oss hi hi


Våldtäcksmannen ville inte vara med på bild.
Han är inte tam alls.
Kutade i full fart efter han va *hrmm* klart.

Smög fram till han sen iaf och kolla på fetknoppen.
Fy tusan va full med fästingar han va!!!
Exakt överallt!
Lilla Piggelina inspekterade jag noga men hittade inte en ända.
Kanske på magen då för den får jag inte kolla på, så tam är hon inte hi hi
Men hur kan det komma sej?
Det har ju inte med renlighet att göra.
Bor och promenerar hon på "finare" ställen eller ha ha

Nej minsann sova nu.
Natti natti
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
JesMol säger:

Tack, så mycket!

Jo..hade ju vart en assnygg frisyr om frisören hade lyssnat på mig..fy,är så missnöjd..supertrist!

Dessutom kunde hon inte färga..hade inte tid..så jag har köpt en toning..vi får se hur det går..=)



Vilka jättefina bilder!

Igelkottar är ju så fina=)



Kram

2008-05-25 @ 15:35:57
Blogg: http://www.metrobloggen.se/jesmol
JesMol säger:

Jo,tillbaka till den frisören går jag inte under pistolhot ens=)



Tack,gumman! du e så go!



Ja,maken lagar mat åt mig och han har bakat blåbärstårta åt mig..jag har en underbar make!!=)



Kramar

2008-05-25 @ 15:53:41
Blogg: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0