Jag mår piss!!!



Ööörk vilken dag!
Vaknade med huvudvärk idag.
Jag fryser som en galning oxå, det är så rått i luften.
Mörkt och trist är det och regnet kommer säkert när som!
Deppig och nere känner jag mej oxå men det är nog mest pga vädret.

Det blir inte mycket gjort här idag kan jag lova.
Både hingsten och jag är väldigt trötta.
Jag ska tvätta klart iaf och vika in tvätt men för övrigt kommer man hitta mej uppkrypen i soffhörnet under en filt med datan framför mej.

Jahaja så försökte man göra något snällt ju och ställde ut kläder till insamlingen.
Inte fan har dom hämtat det.
Dom skulle komma åtta i morse men säcken står kvar så det kommer nog inte bli hämtat heller.
Typiskt.
Får väl ställa ner i källaren och spara tills nästa gång det blir aktuellt.

Tvätten väntar nu.
Ciao

Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0