Nu gott folk........

skulle jag ha bjudit på bilder.
Men dom är botta!
Var fan har dom tagit väääägen?
Måste vara virus hära.
image120
Nu kan jag informera om att jag har fyllat 2 papperskassar fulla med tidningar.
Mannens tidningar!
För jag läser inte dagstidningar
tidningar

sådeså

Drullpellen slänger dom runt omkring sej i hela huset.
Jag blir vansinnig!
I´m not your mommy!!!!!!!

image121
Kära svärmodern kommer idag ja
när vet ja inte.
Drygt och vänta!
image122
Jag känner mej förbannat tråkig idag igen.
Orkar inte riktigt göra någon nytta här.
Kanske man skulle gå ut och steka sej lite lagom gyllenbrun (Läs: kräftröd)
image123
Mannen läste lite på bloggen igår förresten.
Han ifrågasatte varför jag hela tiden kallar han för killen,mannen, gubben här och inte hans smeknamn.
Så jag lovade att ändra på de då.
Jag kallar honom Hingsten.
Why?
Ja sug på den du.
Kan du allt klura på.

Nej minsann , ut å blända grannarna igen.
image124
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Elakis säger:

Haha, vilket gulligt namn, Hingsten. Själv kallar jag min pojk för "tjockis", haha. Nä, skoja bara. Och fy blä, jag hade sett fram emot att se bilder. Hoppas du hittar dem.

Svar; HAHAHA, DU ÄR SÅ KLOCKREN! Jo, det är sant, och jag syftar på det där med schnabeln, haha. Jag fattar inte hur det kan kännas som en kroppsdel när det är så långt ute. Det måste vara typ... en egen person. Uisch, nej nu har jag tappat intresset för män... tjena kvinnor;)

Haha, lite som jag. Gör först, tänker sen, haha

2008-05-11 @ 11:23:35
Blogg: http://Elakheter.webblogg.se

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0