Oops

Skrivet: 2 maj 2008 på gamla bloggen
 
Nu kommer killen upp precis när jag börjar skriva, typiskt!
Han kommer aldrig att tro på mej att jag faktiskt redan städat halva huset, jag kommer bli anklagad för att sitta här och lata mej bara hi hi
 jaja
städning på gång iaf, luktar såååå gott här!
Har vattnat & duschat alla mina växter än så länge och dammtorkat.
VARFÖR ska de alltid bli så äckligt på tv rutan?????
Okej jag vet det är statiskt där och drar till sej skitet men det är nasty!

Grannen spelade massa musik innan på förmiddagen så jag blev ju med sugen, latin musik på högsta volym i mitt vardagsrum hi hi
Antagligen uppskattas det inte lika mycke som grannens musik eftersom de flesta är lite äldre här och spelar mest dansband
men men ska jag stå ut med deras får dom stå ut med mitt hi hi
Jag funderar på att slänga i en maskin tvätt oxå men vill hänga ut tvätten ju och solen går i moln hela tiden, tänk om det börjar regna!!!!!
 
Förresten är det någon som har tips hur man sköter en sån här:
Har hittat massa olika råd men dom dör bara ju för tusan!
Hade en jätte stor som jag hade haft i säkert 3-4 år, sen flyttade vi och den började vissna.
Planterade om den och vattnade mer än vanligt men då slutade den att vissna och ruttnade upp istället.

Nu har jag fått en ny med tre stammar och den största stammen börjar ruttna upp.
Och jag har INTE vattnat mer än det står på skötselrådet att man ska.
Fattar nada!

Skrev till csn igår och frågade lite vad som gäller med studelån mm
jag vill ju läsa tre kurser samtidigt men dom är bara på 25% vardera, undrade om det bara räknas som 25% eller 75%.
Svaret blev jag inte mycket klokare av men dom skrev att jag KAN ha rätt till studelån för 75%
Jo jag tackar jag.
Får väl söka och se vad som händer.

Mycket på G nu minsann men ändå inte mycket som händer.
Nej nu ska jag inte sitta på röven här mer.
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0