Tråkig dag!

image4
Sådär ja, nytt utseende på bloggen.
Det blir inte kvar länge kan jag säga för jag tycker inte om det alls.
Ska göra nytt så fort jag får tid.

Mannen sover fortfarande, evigheter sen han sov så här länge!
Oftast så sover han bara fyra timmar, går upp å läser tidningen och sover en stund till.
Nu har han sovit fem timmar iaf och verkar inte vara på väg att vakna på ett bra tag.

Lugnt och skönt har jag med andra ord hi hi
Funderar på att städa uterummet idag
Hur fan kan de bli så uppställt???
Jag är så duktig på att asa ut massa tidningar och prylar där men så glömmer jag att plocka undan det igen.
En jäkla massa småspindlar är där oxå!
Fattar inte vart dom kommer ifrån.
Äckligt!!!!

Batterierna till kameran ligger på laddning idag,
Ska se om det blir nått fotograferat i dag
Verkar ju kul med det här "tisdagstemat" och denna gången är det orange som gäller.
Har jag ens något orange här?
Ormen och malet är ju oranga, får kanske fota dom då hi hi

Annars händer det inte mycket här
Riktigt så fint väder som vi blev lovade har vi inte fått.
Visst solen skiner ibland och det är varmt men det är mesta dels molnigt tycker jag.
Ingen solning idag med andra ord.

Känner mej förbannat tråkig idag!
Inget att göra å inget att skriva.
Vill hitta på nått men vad???????
Var är min Unkis????

Äsch får väl gå ut i trädgården och pyssla lite.
image5
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
MG säger:

Hej. Tack för kommentaren på min sida. Önskar en riktigt mysig dag.

2008-05-06 @ 15:14:00
Blogg: http://vadpojkarvillha.blogg.se/
life boy säger:

Hejsan!
Det var roligt att du kom in till min sida,
tack för din stöd men jag hoppas dom kommer överens om förhandlingarna ang lönen snart så dom kan återgå till arbetet inom vården.
Jag har väntat med den här Operationen sedan 2006,december och såg fram emot den 5 maj men strejken kom emellanåt...Jag kan stå ut ett lite tag till o se om jag får en ny tid/datum innan sommaren eller efter sommaren...
/carpe diem,life boy

2008-05-06 @ 16:23:48
Blogg: http://metrobloggen.se/mittandraliv
syren säger:

Tack för kommentaren på min blogg! Välkommen igen.

2008-05-06 @ 19:09:59
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0