Ugglan = jag

Nu har nattugglan varit i farten igen serru!
Huvudvärken ville inte ge sej igår och jag kunde inte somna heller.
Vid halv ett på natten gav den äntligen upp hi hi
Men då fick jag ju så mycket överskotts energi efter att ha slöat hela kvällen så jag kunde ännu mindre somna!
Vid sex nån gång i morse slöt jagögonen och sussade gott hi hi
Och jag vaknade för en halvtimme sen.
Gott sånt alltså ha ha


Jag tog med mej hunden ut i trädgården det första jag gjorde.
Fick för mej jag skulle gräva upp rabatten där fjärillslavendeln ska vara medans doggen gick och mös och rullade sig i gräset.
Jahaja det var lättare sagt än gjort.
Jorden där är så torr och hård så det var som att gräva i betong.
Jag ska ju självklart lägga ny jord där men först måste jag gräva bort ganska mycke gammalt.
Det blir till att ta fram hackan och den stora spaden och ägna någon timme åt det ha ha
roligt värre ju!


Annars blir det mest fixa och dona dag i dag.
Kanske, kanske cykla hem till svärmor i kväll och ta en drink med henne och orken finns.
Det blir en "jobb" dag för mej idag hi hi
Tur man har laddat kröppen med havremjölk.
Viktigt sånt ju!!! hi hi

Återkommer senare!
kram så länge
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0