Sjukdom, graviditet och lösnaglar !!!

Snacka om rubrik va hi hi

Idag förklarar jag mej själv frisk.
Lite hostig bara men annars är energin och hälsan nästan på topp igen minsann.
Och skönt är det!

Det är inte jag som är gravid utan hunden.
Eller inte igentligen.
Hon är skendräktig som vanligt.
Hon är otroligt gosig och go men fan så jobbig.
Hennes bebis är en rosa gummigris som hon inte släpper ur sikte.
Men eftersom den är sååå "jobbig" så måste jag sitta barnvakt nån timme om dagen hihi
Sköter jag inte mitt "jobb" blir hon sur och tar den ifrån mej.
Hon har sådan stor personlighet den hunden.

Lösnaglar har jag skaffat nu igen oxå.
Glasfibernaglar.
Hade tänkt gelenaglar från början men eftersom man måste ha uv lampa som kostar runt tusenlappen så struntade jag i det.
Dessutom tycker jag det är finast med gele och akrylnaglar när man har fransk manikyr.
Men dom blir ju lite tjockare än riktiga naglar.
Nä så det fick bli glasfiber istället och lätt va det att sätta på!
Runt 700kr kostar det med alla tillbehör plus frakten på www.farsibella.se och då räcker det i ca ett år om man sköter om dom.
Jag rekomenderar verkligen den sidan till er som gillar lösnaglar i alla dess former och vill greja själv.
Dom har även många smycken och dekoration till naglar som man lätt kan sätta på själv.
En del smink ska dom oxå ha men det har jag inte kollat in än.

Klicka på bilden för att komma till deras sida!


Annars har det inte hänt något sen sist jag skrev.
Inga fler getingstick som tur är!!
Det har blivit lite fixande i trädgården de dagar vi känt oss lite bättre men för det mesta har vi mest slöat och kollat på film!

Jag ser jättemycket fram emot i morron!!!
Då ska jag göra nått kul som jag längtat i evigheter till!
Berättar vad senare annars bringar jag säkert otur och dagen blir inställd hi hi

Ha det gott nu allihopan!
Svarar på kommentarer så fort som möjligt!
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Fru Pusselbit säger:

Ett tag trodde jag att du var gravid... ;) Skönt att du känner dig friskare och jag är nyfiken på vad du ska göra imorgon. Ha en så trevlig söndagskväll nu!! Kram

2008-10-05 @ 18:21:41
Blogg: http://pusselbitarna.blogspot.com/
syren säger:

Skönt att du är frisk. Vilken härlig hund du har. Visst är det fint med långa naglar. Ha en fin höst kväll. kram

2008-10-05 @ 19:52:54
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Pialotta säger:

Glasnaglar har aldrig hört talas om det bara. Som tur är har jag mina vanliga i behåll ännu:-)

Hunden skendräktig.. ja det är en massa konstigheter i den här världen, men sköt du är på G och att virusen gett med sig:-)

Kram på dig.. nu ska jag cykla och bli betittad.. underifrån;-)

2008-10-06 @ 10:28:42
Blogg: http://kaffeasten.blogg.se/
unkis säger:

hej gumman. är här inne varje dag för att se vad so händer hos dig/er men du e dålig på att uppdatera, har du slutat med att blogga? saknar dig jättemycket redan. micke o jag ska kolla bäddsoffan på söndag. hi hi hi. vi brukar göra något tillsammans bara vi två på söndagarna annars gör vi inget tillsammans för det finns ingen tid, ser verkligen fram emot detta. ha det gott nu min älskade sessa. kram kram

2008-10-09 @ 10:20:55
Sess säger:

UNKIS:

JA JAG VEEEEET hi hi

jag hittar inte tiden till det alltid,

så mycket annat jag måste eller vill göra så bloggen glöms bort lite, men det kommer nog bli massor med uppdateringar nu till hösten och vintern och våren så du knappt ens hinner med hi hi



Köpte ni bäddsoffan då?

Fin va den!

Va mysigt att ni hittar på nått själva iaf!

Det behöver man ju oxå!

Hoppas du haft det kul idag med din hingst då!

Älskar och saknar dej massor ska du veta!

puss å kram

2008-10-12 @ 22:59:29

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0