Dagens babbel och lite bilder.

Idag har man minsann hunnit med en del.
Först va Unkisen här en liten stund.
Veeerkligen en liten stund.
Men hellre lite än inget alls ju såklart.

Sedan gick jag och Hingsten hem till Pate och Thip och hjälpte dom att flytta in i sitt hus.
Första gången jag va där och kollade.
Blir säkert jätte mysigt när det är klart!

Hennes mage växer snabbt nu minsann.
inte länge sen jag såg henne ju men hon hade blivit ännu lite större.

Hemma igen så fortsatte jag att plantera in mina pelargonier och annat.
Städade lite oxå men sen åt vi och nu är jag trött hi hi

I morron ska Hingsten in till läkaren igen och kolla sina fötter.
Han sliter upp ett par skor på 2-3 månader för att han går snett med fötterna och det
börjar sätta sina spår på kroppen oxå.
Han får ont i både knä och rygg.
Han va hos vårdcentralen för nån månad sedan men där tog dom inte han på allvar.
-äsch vissa går så helt enkelt. Det är inget att bry sej om.

Nähä ska han vänta tills han får så mycket värk att han måste ta smärtstillande då eller va fan menar dom?
Jävla idioter.
Hoppas den andra läkaren är bättre.
Dom kan ju ta och glo på sulorna på hans skor så ska dom nog få se att han borde ha ont som fan.

På lördag är det ett år sedan mamma gick bort.
Känns skit jobbigt och väldigt konstigt.
Kan inte förstå att hon varit borta så länge.
Jag har nu skrivit en minnesannons som Hingsten ska lämna in i morron.
Nått vill man ju göra lixom.
Usch


För ett tag sen va det bodagarna här i krokarna.
En familj som har en jätte mysig trädgård hade öppet hus så man fick gå och glo där.
Jag och svärmor cyklade dit och kameran följde såklart med.
Här kommer lite bilder:

















Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
syren säger:

Fina bilder från Bo dagen,ser så härligt ut. Skulle så gärna åkt dit men annat kom ivägen. kram

2008-09-18 @ 21:09:50
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Fru Pusselbit säger:

Det var verkligen en underbart härlig trädgård!! =)

2008-09-18 @ 23:09:36
Blogg: http://pusselbitarna.blogspot.com/
unkis säger:

hej gullet. ja det blev bara en kortis igår men du visste ju att ja hade o göra. jag tycker det är lika tråkigt varje gång jag kör från dig, önskar att du hade bott närmre så jag bara kunde cykla över på kaffe var o varannan dag. men så har vi ju inte det, nu är det två veckor till vi syns nästa gång om jag inte kommer til dig på fredag o tar en kopp, det kanske jag gör om inte micke tar bilen till jobbet som han ibland gör på fredagarna. älskar dig glöm aldrig det. kram

2008-09-19 @ 09:17:25
Rospiggen säger:

Men gud så fin katt! Och en spegel så där i trädgården, det var fint!

2008-09-20 @ 22:23:46
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Sess säger:

ja tänk va mysigt de hade varit! Hade cyklat till dej med en massa kan du tro!

Älskar dej massor!

2008-10-12 @ 22:56:32

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0