En award?! Till lille maj?! Tack!!!!



Jag har fått denna fina av SICKAN!

The rules of the award:
1. Only 5 people allowed.
2. 4 have to be dedicated followers of your blog.
3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.
4. you must link back to whoever gave you the
Quite simple really it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.

Okej jag vet inte någon som både är ny läsare av min blogg OCH bor i en annan del av världen.
Hur långt bort från min del måste det vara lixom haha

Nämen vad svårt.
Men måste välja ju!

1. Allas vår underbara Sill-Britt

2. Den alltid lika goa Syren

3. Goa Pialotta måste med ha ju

4. Min ganska så nyfunna vän Pusselbiten

5. Och sist men inte minst gulligaste Rospiggen

Skulle ju vilja ge det till många fler men men
Ni är alla lika underbara så att ni vet!

Puss på er

[EDIT] Kom ju på att jag har högerklicks skydd här så ni kan inte spara awarden, eller jo det går men inte alla vet hur man gör.
Så spara hem den härifrån istället.
Vassågo!
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Josefin | Shadyblonde säger:

Sv: haha jaa, men det bara slog mig helt plöstsligt, snilleblixt du vet :P



Ne inte jag heller, men ibland brukar jag kolla på folk som ber mig fråga en frågestund, för att se vem det är som är så desperat på att få svara på massa random frågor som inte ens brukar läsa dennes blogg.. haha :)

2008-09-14 @ 00:02:17
Blogg: http://shadyblonde.blogg.se/
Fru Pusselbit säger:

Tack så väldigt mycket! Jag har aldrig ägt ett guldkort förut!! =D Jag ska ordna med detta imorgon så fort jag vaknar. Din blogg blir snyggare och snyggare för varje gång jag kommer in på den!!

2008-09-14 @ 00:25:10
Blogg: http://pusselbitarna.blogspot.com
syren säger:

Tack vännen! Men jag kan ju inte ta hem den till mig för det går ej. kram

2008-09-14 @ 09:44:17
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Pialotta säger:

Tackar jag bockar och niger.. hoppas du inte tar illa upp.. jag blir så klart väldigt glad att få denna av dig oxså.. har fått den av några andra, då du var inaktiv här .. satt in några på bloggen, men nu så tror jag att det får vara nog med det.

Jag vet att du gillar min sida och så mig och det där känns så himla hjärtefint ska du veta:-)

Kram på dej från mig som just kommit från skogen..

vet du förresten om man måste betala entré på Vanås nu för tiden för att gå in till konstverken, menar jag..??

2008-09-14 @ 16:41:40
Blogg: http://kaffeasten.blogg.se/
Rospiggen säger:

Men du söta rara!! Du gjorde mig jätteglad en dag som denna när jag känner mig nere, ekonomiskt nere alltså - TACK!!

2008-09-14 @ 18:31:28
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0