Ett År Av Saknad!!!

Idag är det ett år sen mamma dog!
Det har gått ett HELT år!!!
Ofattbart!
Det känns som om det va knappt ett halvår sedan.
Det känns färskt för mej!

Satte in en minnesannons för mej och Hingsten, Unkis och hennes Hingst =D, Rammiz och svärmor.
Jag tror jag satt i säkert två timmar för att hitta en liten,pytte dikt som jag tyckte passade min älskade mami.
Ville ju inte ha en massa om hallelulia,gud och grejer.
Ville ha något riktigt personligt som passade.
Och jag hittade en som jag kände va mitt i prick.
Fick till och med beröm för valet av dikt av hon som tog emot beställningen.



Efter flera gråa,kalla och trista dagar skiner solen på oss idag.
Det passar oxå perfekt.
Mamma va verkligen solen i vårt liv och hon hatade hösten.
Idag ger hon oss lite av sommaren för att minnas henne.
Solen kommer att skina på mej när jag går och tänder ett ljus för henne.
Och då vet jag att hon finns vid min sida.

Det var allt för mej idag gott folk.
Återkommer i morron eller nått i den stilen och svarar på alla kommentarer.
Känner inte att jag orkar dej just idag tyvärr.

Ha det gott och njut av solen.
Va rädda om er!
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Rospiggen säger:

Jag är så ledsen för din skull =(

2008-09-20 @ 21:12:36
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen
Fru Pusselbit säger:

Förstår att du måste sakna henne otroligt mycket och det var en fin dikt du hittade till minnesannonsen. Min mans mor dog också för nästan exakt ett år sedan... Kram

2008-09-21 @ 01:46:12
Blogg: http://pusselbitarna.blogspot.com/
Pialotta säger:

Så vackert och enkelt.. det enklaste är det finaste.. Min pappa gick bort i september oxså, den 26 för 7 år sedan, men det där sitter oxså i färskt minne. Jag tror att när våra närmaste försvinner för gott från oss, så känns det alltid som det var i går.

ha de fint och förstår du saknardin mammi.

Kram på dej

2008-09-21 @ 12:41:48
Blogg: http://kaffeasten.blogg.se/
syren säger:

Det är svårt när man saknar dem som inte finns mer! kram

2008-09-23 @ 21:12:46
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0