Godagens (ruggigt värre)

Usch jag håller på att frysa ihjäl här.
Är ordentligt påpälsad och det är ju inte kallt inne men jag fryser.
Det är som att jag fryser innefrån och ut!
Brrrr

Sitter vid vår nya laptop nu och grejar.
Nästan allt är klart, ska bara ställa in färg och kontrast på skärmen men jisses vad svårt hi hi
Håller på att överföra alla mina bilder oxå.
Tar en jäkla tid alltså!!!!

I morron är det flyttdag.
Inte för oss men för Pate och Thip och vi ska hjälpa till.
Hoppas, hoppas, hoppas att det är lite varmt iaf annars kommer jag verkligen frysa ihjäl!
Slitas ska det göras iaf.
JAG ska bära möbler *hoo hoo*
Ska bli kul å se om det finns nått jag ens orkar rubba på där hi hi

Igår slet jag här hemma.
Släpade in de flesta krukor och amplar som stått i trädgården och uterummet.
Har dock lite kvar men det får bli en annan dag.
Vissa blommor som pelargonier planterade jag om till vanliga krukor så jag kan ha dom i mina fönster för dom blommar fortfarande.
Hoppas jag inte tar död på alla denna vintern oxå hi hi

Nejminsann nu ska jag greja vidare här.
Ciao
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Fru Pusselbit säger:

Ja, det är riktigt otäckt och kallt just nu, men du ska se att det blir tillräckligt varmt när du hjälper till att bära vid flytten! =) Ha det så gott idag!!

2008-09-17 @ 14:22:14
Blogg: http://pusselbitarna.blogspot.com/
syren säger:

Du blir säkert varm i morgon när du hjälper till och flyttar för det är svettig att bära möbler så du behöver säkert inte frysa. kram

2008-09-17 @ 20:15:49
Blogg: http://www.metrobloggen.se/abc
Rospiggen säger:

Men det är ju så rått nu ju brrr Kul att hjälpa till med flytt, blir ni bjudna på något gott som tack? :)

2008-09-19 @ 20:02:40
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0