Mätt å trätt å ingenstans har ja´ att seda

Kan ni skånska eller? ha ha

Är nästan precis hemkommen.
Har tänt ljus och rökelser och har det allmänt mysigt.

Hade jätte trevligt på kalaset.
Pelle va dock inte riktigt på humör.
Ingen aning varför.
Väldigt tankfull är ett bra sätt att beskriva honom på.
Men men, kanske inte på humör bara.
Han ville ju inte fira precis.

Vi hade kul iaf och åt en himla massa!
Jag och Hingsten cyklade dit men väl där upptäckte vi att vi kanske inte
hade riktigt rätt kläder på oss.
Frös som en idiot varje gång vi gick ut och blossade så Pate erbjöd sej att
köra oss hem.
Tack och lov!

Några bilder blev det iaf.
Hela familjen "pate" poserade kring Thips mage hi hi
Sedan dog kameran.
Jag som va så säker att det va gott om batteri.
Men icke.

Ska se om det räcker till att föra över bilderna iaf så lägger jag upp nått här i morron kanske.

Nä minsann nu är jag trött så jag ska kolla runt lite på bloggar och sedan fixa vidare här om
jag töjjar!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Det är förbjudet att kopiera mina bilder utan tillstånd!
Fråga först!

Kommentarer
Pialotta säger:

Men vad fint du gjort här:-)

Mycket snyggare nu då tapeter o färg kommit upp.

Mätt o trätt o ingenstans hade ja att seda:-D, den där hör man tätt som oftast:-) Ha, ha du är rolig du.

Visst är det kallt nu på kvällarna.. märkte det då blossen tar vid i kväll.. Kycklingen blev god.. ska kolla foto och se om jag kan lägga upp recept på bloggen senare.

Ha de fint go natt.. Kram

2008-09-13 @ 22:42:31
Blogg: http://kafferasten.blogg.se/
Rospiggen säger:

s Näääe, jag kan ingen skaonska =)

2008-09-14 @ 20:33:36
Blogg: http://www.metrobloggen.se/piggen

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Din Blogg:

Vad har du på hjärtat sötnos?:

Trackback
RSS 2.0